استاندار کرمانشاه:

مرز خسروی آماده میزبانی از ۲ میلیون زائر اربعین است

«صحرایی» گفت: با توجه رضایت خاطر زائران حسینی در سال گذشته، امسال شاهد اقبال بسیار بیشتری از مرز خسروی خواهیم بود و مقدمات و امکانات لازم در مرز خسروی برای پذیرایی از حدود دو میلیون زوار حسینی کاملا آماده است.
کد خبر: ۶۷۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴ - 13June 2024

مرز خسروی آماده میزبانی از ۲ میلیون زائر اربعین استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه امروز در حاشیه برنامه بازدید از زیرساخت‌ها و امکانات مرزهای خسروی و پرویزخان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دو مرز مبادلاتی، دو ظرفیت بزرگ و نقطه قوت برای پیشرفت و تعالی استان کرمانشاه هستند و در دوران دولت شهید رئیسی اقدامات بسیار خوبی برای ارتقای زیرساختهای آنها صورت گرفته است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: امروز به صورت میدانی امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز رفاهی، خدماتی، افامتی، حمل و نقل، بهداشتی و درمانی در مرز خسروی برای میزبانی بهتر از زوار اربعین مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه امکانات اقامتی، خدماتی، درمانی، رفاهی و ... مورد نیاز در مسیر عبور زوار اربعین فراهم شده و پروژه‌های در دست اقدام هم تا قبل از اربعین به بهره‌برداری می‌رسند.

صحرایی عنوان کرد: با توجه رضایت خاطر زائران حسینی در سال گذشته، امسال شاهد اقبال بسیار بیشتری از مرز خسروی خواهیم بود و مقدمات و امکانات لازم در مرز خسروی برای پذیرایی از حدود دو میلیون زوار حسینی کاملا آماده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها