امام جمعه فردوس:

اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون حضور مردم در صحنه‌های مختلف است

حجت‌الاسلام «شاکری» گفت: اقتدار این نظام مرهون و مدیون حضور مردم در صحنه‌های مختلف است و هرگاه حضور مردم با بصیرت همراه باشد و انتخاب آگاهانه صورت گیرد، خدمات و تصمیمات هم بنفع مردم اتفاق می‌افتد.
کد خبر: ۶۷۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵ - 14June 2024

اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون حضور مردم در صحنه‌های مختلف استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام «محمد شاکری» امام جمعه فردوس امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته شهر فردوس، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران امروز در سطح دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و به یک الگوی مطلوب برای جوانان اروپایی و آمریکایی تبدیل شده است.

وی گفت: برخی‌ها با سیاه‌نمایی می‌گویند نظام برای ما کاری نکرده است اما غافل هستند روزگاری برای خدمت در ایران به برخی از خارجی‌ها حق توحش پرداخت می‌شد اما امروز این کشور مرجع ارائه خدمات مختلف در منطقه است و خیلی از کشورها آرزو دارند امروز با نظام جمهوری اسلامی ایران رابطه برقرار کنند.

امام جمعه فردوس عنوان کرد: اقتدار این نظام مرهون و مدیون حضور مردم در صحنه‌های مختلف است و هرگاه حضور مردم با بصیرت همراه باشد و انتخاب آگاهانه صورت گیرد، خدمات و تصمیمات هم بنفع مردم اتفاق می‌افتد.

حجت‌الاسلام شاکری با اشاره به اینکه مردم با حضور هوشمندانه خود می‌توانند فرعون‌های زمان را نابود و زمینه حکومت الهی را فراهم کنند، گفت: اگر سال‌های قبل مردم آیت‌الله «رئیسی» را زودتر انتخاب می‌کردند امروز کشور در حوزه‌های بین‌المللی، علمی، صنعتی و معیشتی جایگاه بهتری داشت.

وی به هفته جهاد کشاورزی اشاره کرد و افزود: در ابتدای انقلاب جهاد سازندگی به دستور امام راحل راه‌اندازی شد و هدف یک جهاد عملی برای ساختن کشور بود و امروز این نهاد تحت عنوان جهاد کشاورزی و در عرصه کشاورزی همچنان خدمات ارائه می‌کند.

امام جمعه فردوس خاطرنشان کرد: امروز در سطح استان خراسان جنوبی تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار ما داری  نعمت برق، گاز، تلفن و جاده مناسب است و  قسمت زیادی از این خدمات توسط جهادگران جهاد سازندگی ارائه شده و امروز هم بسیج سازندگی همان خدمات را در راستای محرومیت‌زدایی با حضور در مناطق مختلف و محروم انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها