امام جمعه گرمسار:

مشارکت یکی از اصول مهم در انتخابات است

حجت الاسلام «آرامی» گفت: مشارکت یکی از اصول مهم در انتخابات محسوب می‌شود لذا هر کس دل در گرو اسلام و اهل بیت (ع) و ایران دارد باید در انتخابات مشارکت داشته باشد.
کد خبر: ۶۷۲۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵ - 14June 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام «علیرضا آرامی» امام جمعه گرمسار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گرمسار با اشاره به موسم حج، اظهار داشت: با توجه به مسائل امروز در منطقه، برائت از مشرکان امسال باید متفاوت از سال‌های قبل باشد.

وی با بیان اینکه اتحاد، همدلی، یک دلی و نزدیکی مسلمانان در جریان حج باید پر رنگ‌تر از هر سال باشد، افزود: توجه برای مردم غره و دعا برای آنها در حج ابراهیمی امسال باید پر رنگ باشد.

امام جمعه گرمسار با بیان اینکه برائت از مشرکان یعنی استکبار جهانی و دشمن درجه یک غزه و فلسطین، اسرائیل کودک کشی است که از سوی آمریکا وحمایت می‌شود، باید با قوت بیشتری باشد، گفت: مسلمانان امسال یک دل ندای مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

آرامی با اشاره به صلابت مسلمانان در برابر استکبارگران در برائت از مشرکان امسال، گفت: امیدواریم دولت سعودی نیز همکاری کند تا بتوانیم برائت از مشرکان را امسال جهانی شاهد باشیم.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: مشارکت یکی از اصول مهم در انتخابات محسوب می‌شود لذا هر کس دل در گرو اسلام و اهل بیت (ع) و ایران دارد می‌بایست در انتخابات مشارکت داشته باشد.

امام جمعه گرمسار همچنین خواستار مشارکت آحاد جامعه شد و گفت: گرانی و مشکلات یک بحث است، اما باید بدانیم که ما در ایران، دشمن داریم و استکباری که دندانش بر علیه اسلام و اهل بیت (ع) و ایران و ایرانی تیز است، مدام علیه ما دشمنی کرده و نگاه به این رویداد مهم دارد لذا باید مشارکت را افزایش داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار