فالح الفیاض در دهمین سالگرد تأسیس حشد شعبی؛

فداکاری‌های شهید سلیمانی فراموش‌ناشدنی است

رئیس سازمان حشد شعبی عراق با بیان اینکه این سازمان به فرقه یا گروه خاصی تعلق ندارد و متعلق به همه عراقی‌هاست، گفت: شهید قاسم سلیمانی و فداکاری‌هایش را فراموش نخواهیم کرد.
کد خبر: ۶۷۲۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸ - 14June 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، «فالح الفیاض» رئیس سازمان حشد شعبی عراق در مراسم دهمین سالگرد تأسیس این سازمان اظهار داشت: حشد شعبی اهداف دولت را پیگیری و از سیاست‌های آن دفاع می‌کند و هدف ما این است که مردم ما در امنیت باشند.

فالح الفیاض: شهید قاسم سلیمانی و حمایت‌هایش را فراموش نمی‌کنیم

فالح الفیاض اضافه کرد: حشد شعبی برای همه عراق و عراقی‌هاست و به یک فرقه یا دسته خاص تعلق ندارد.

رئیس سازمان حشد شعبی عراق با اشاره به نقش مؤثر شهید سلیمانی در مبارزه با داعش، تأکید کرد: شهید سپهبد قاسم سلیمانی و حمایت‌هایی که از ما کرد و فداکاری هایش را فراموش نمی‌کنیم.

وی گفت: حشد شعبی در احیای حیثیت و اعتبار و حفظ جایگاه عراق و جلوگیری از متزلزل شدن آن نقش مهمی ایفا کرد و در تمام بزنگاه‌ها برای دفاع از امنیت عراق در کنار نیرو‌های امنیتی حضور خواهد داشت.  میزان انسجام بین نیرو‌های حشد شعبی و سرویس‌های امنیتی الگویی بود که به گذر از مرحله دشوار تاریخ عراق کمک کرد.

فالح الفیاض خاطرنشان کرد: نیرو‌های حشد شعبی از عراق دفاع کردند و تمامی ادعا‌ها درباره اینکه این نیرو‌ها به دنبال تغییر بافت جمعیتی یا فرقه‌ای هستند، دروغ است.

رئیس سازمان حشد شعبی عراق در پایان گفت: ما دشمن فرقه‌گرایی، و خواهان همزیستی مسالمت‌آمیز بین همه اجزاء ملت عراق هستیم.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار