مخبر: هرچه سریع‌تر به آسیب دیدگان سیل رسیدگی شود

در پی حوادث جوی ۲۴ ساعت گذشته و تداوم آن، سرپرست ریاست جمهوری در گفت‌وگوی تلفنی جداگانه با استاندار مازندران و رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر، بر بازگشایی مسیر‌های مواصلاتی، رسیدگی به آسیب‌دیدگان سیل و آمادگی همه‌جانبه برای حوادث احتمالی آینده تاکید کرد.
کد خبر: ۶۷۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲ - 14June 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «محمد مخبر» سرپرست ریاست جمهوری در گفتگو‌های تلفنی جداگانه با استاندار مازندران و رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر، آخرین وضعیت سیل و حوادث اخیر را جویا شد.

مخبر: هرچه سریع‌تر به آسیب دیدگان سیل رسیدگی شود

مخبر با تاکید بر پیشگیری از بروز حادثه و آسیب‌های مادی و جانی در نواحی دیگر، رسیدگی هر چه سریع‌تر به آسیب‌دیدگان، یافتن مفقودان، جبران خسارات وارده و بازگشایی مسیر‌های مواصلاتی را ضروری دانست.

وی با توجه به احتمال تداوم این حوادث بر اساس پیش‌بینی سازمان‌های مربوطه، بر ضرورت آمادگی همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان تاکید کرد.

گفتنی است در این تماس‌های تلفنی استاندار مازندران و رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر آخرین وضعیت نواحی درگیر در حوادث اخیر را تشریح و بر آمادگی همه‌جانبه برای حوادث احتمالی پیش‌رو تاکید کردند.

به گزارش ایرنا، ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه پنج شنبه (۲۴ خرداد ۱۴۰۳) سیل در روستای «فشکور» بخش مرزن آباد رخ داده که در ادامه با طغیانی شدن رودخانه چالوس منجر به وقوع سیلاب و انسداد جاده کندوان شد.

 

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار