مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان:

۴۰۰ پایگاه نذورات عید قربان را در استان گستان جمع آوری می‌کنند

«بابایی» گفت: ۴۰۰ پایگاه در سراسر استان گلستان آماده جمع آوری نذورات و گوشت قربانی مردم و خیرین در روز عید سعید قربان برای توزیع میان خانواده‌های تحت حمایت این نهاد و نیازمندان استان گلستان هستند.
کد خبر: ۶۷۳۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶ - 15June 2024

۴۰۰ پایگاه نذورات عید قربان را در استان گستان جمع آوری می‌کنند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، «عیسی بابایی» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان در آستانه فرارسیدن عید سعید قربان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ۴۰۰ پایگاه در سراسر استان گلستان آماده جمع آوری نذورات و گوشت قربانی مردم و خیرین در روز عید سعید قربان برای توزیع میان خانواده های تحت حمایت این نهاد و نیازمندان استان گلستان هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان افزود: این پایگاه‌ها شامل؛ دفاتر امداد، مراکز نیکوکاری و پایگاه های مستقر در میادین اصلی شهرها است.

وی ادامه داد: نذورات جمع آوری شده در این پایگاه ها با اولویت سالمندان، زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان بدسرپرست و خانواده های دارای بیمار صعب العلاج در روز عید قربان بین نیازمندان توزیع می شود.

بابایی با تاکید بر آمادگی این نهاد برای دریافت نذورات قربانی مردم در طول سال، تاکید کرد: نذر قربانی منحصر به ایام عید سعید قربان نمی شود و نیکوکاران با انجام عقیقه یا ذبح احشام در هر زمان می توانند تمام یا قسمتی از گوشت آن را برای کمک به محرومان و حمایت از معاش خانواده های نیازمند اهدا کنند و این نهاد بنا به سفارش صاحب نذر و با رعایت اصول شرعی اقدامات لازم را انجام می دهد.

این مسئول با بیان اینکه مردم نوعدوست با هر مبلغی می توانند در پویش نذر قربانی شرکت کنند، افزود: کمیته امداد براساس نذورات نقدی جمع آوری شده و نیت افراد مشارکت کننده، دام زنده تهیه کرده و پس از ذبح آن، در کمترین زمان ممکن گوشت قربانی را بین نیازمندان مناطق محروم توزیع خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان افزود: هفت قربانگاه مرکزی نیز در شهرستان های آزادشهر، گنبدکاووس، گالیکش، کلاله، مراوه تپه، آق قلا و کردکوی نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی راه اندازی شده است.

وی با اشاره به جمع آوری ۵۹ میلیارد تومان نذورات عید قربان در سال گذشته، پیش‌بینی کرد: امسال ۶۰ میلیارد تومان نذورات قربانی در استان جمع آوری شد.

بابایی در خصوص روش های غیر حضوری مشارکت مردم در طرح نذر قربانی، گفت: مردم علاوه بر نرم افزارهای مجازی و کد آسان پرداخت #۱*۰۱۷*۸۸۷۷*، می توانند از طریق سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir و همچنین شماره حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و شماره کارت ۰۲۲۶-۹۹۹۷-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی نذورات خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام / 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار