فرماندار آبادان:

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم در آبادان اتخاذ شده است

عباسپور گفت: کمبودها و نواقص وسایل سرمایشی در شعب اخذ رای بررسی و در حال برطرف کردن مشکلات آنها هستیم تا در روز هشتم تیرماه شعب اخذ رای مشکلی در این خصوص نداشته باشند.
کد خبر: ۶۷۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۱ - 16June 2024

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم در آبادان اتخاذ شده استبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، «احسان عباسپور» معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای به تشریح مقدمات انتخابات در این شهر پرداخت و اظهار داشت: ۱۴۰ شعبه اخذ رای به منظور جمع آوری آرای مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوی در شهرستان آبادان پیش بینی شد.

وی افزود: ۱۱۸ شعبه ثابت و هفت شعبه سیار نیز در شهر آبادان و بخش مرکزی و ۱۷ شعبه در بخش اروندکنار در نظر گرفته شده است.

فرماندار آبادان ادامه داد: با توجه به گرمای هوا در منطقه، چینش شعب اخذ رای به صورتی انجام شده است تا رای دهندگان در کمترین زمان ممکن خود را به شعب ثابت و سیار برسانند و رای خود را به صندوق بیاندازند.

عباسپور گفت: کمبودها و نواقص وسایل سرمایشی در شعب اخذ رای بررسی و در حال برطرف کردن مشکلات آنها هستیم تا در روز هشتم تیرماه شعب اخذ رای مشکلی در این خصوص نداشته باشند.

وی افزود: پیش‌بینی لازم برای تامین وسایل نقلیه برای جابجایی صندوق‌های اخذ رای و عوامل اجرایی و همچنین غذای عوامل در روز انتخابات انجام شده و دغدغه‌ای در این خصوص وجود ندارد و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند در شهرستان اتخاذ شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای را باعث خنثی کردن توطئه‌های دشمنان خارجی و معاندان داخلی در روند پیشرفت کشور دانست و بیان داشت: حضور مردم در انتخابات، آینده انقلاب اسلامی را رقم می‌زند.

وی افزود: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بسیار حساس و برای کشور سرنوشت ساز بوده و نیاز است همه اقشار مردم در این انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار