رئیس ستاد انتخابات استان مازندران مطرح کرد؛

پیش بینی ۳ هزار و ۲۲۸ شعبه اخذ رأی در مازندران

«عزیز زاده گرجی» تعداد کل شعبات اخذ رای استان مازندران را سه هزار و ۲۲۸ شعبه برشمرد و گفت: از این تعداد هزار و ۴۵۸ شعبه شهری هزار و ۷۷۰ شعبه روستایی، دو هزار و ۵۴۲ شعبه ثابت و ۶۸۶ شعبه سیار هستند.
کد خبر: ۶۷۳۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹ - 16June 2024

پیش بینی ۳ هزار و ۲۲۸ شعبه اخذ رأی در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «قاسم عزیزاده گرجی» سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در نشست با مسئولین ستاد نامزد‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان، ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان و گرامی‌داشت دهه ولایت و امامت، اظهار داشت: ان شاءالله همچون شهید آیت الله رئیسی عزیز که در مبانی بنیادین انقلاب اسلامی پایدار و محکم بودند و باور قلبی عمیق به ارزش‌های انقلابی و نظام اسلامی داشتند طی طریق کنیم و خدمتگزار مردم باشیم.

وی با اشاره به شرایط پیش آمده زود هنگام انتخابات و استفاده از تجربه برگزاری انتخابات قبلی، افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب، رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی را تحقق مشارکت مردمی و آزادی سیاسی در قالب برگزاری انتخابات برشمردند.

عزیز زاده گرجی با اشاره به فعالیت ستاد انتخابات استان در همان روز‌های آغازین خرداد ادامه داد: در این رابطه ۱۱ کمیته تشکیل و با برگزاری جلسات منظم در سطح استانی همه شرایط و مقدمات کار فراهم شده است.

وی تصریح کرد: بخش عمده‌ای از انتخابات در مقام اجرا توسط مردم انجام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اعلام کرد: ۵۹ حوزه انتخابیه در سطح بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها در قالب ۲۲ حوزه اصلی و ۳۷ حوزه فرعی به عنوان مجری انتخابات فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: ۷۶۷ نفر به طور مستقیم به عنوان اعضای هیئت اجرایی و برخاسته از معتمدین محلی مشغول فعالیت می‌شوند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه آموزش‌های لازم به کاربران جهت استفاده از دستگاه احراز هویت داده شده است، گفت: تست آنتن دهی شعبات اخذ رای نیز صورت گرفته و  سه هزار و ۷۰۰ دستگاه احراز هویت به روز رسانی شده‌اند.

عزیز زاده گرجی تعداد کل شعبات اخذ رای استان را سه هزار و ۲۲۸ شعبه برشمرد و بیان کرد: از این تعداد هزار و ۴۵۸ شعبه شهری هزار و ۷۷۰ شعبه روستایی، دو هزار و ۵۴۲ شعبه ثابت و ۶۸۶ شعبه سیار هستند.

وی با بیان اینکه مردم مازندران در همه‌ی دوره‌های انتخابات حماسه‌ی بزرگی را رقم می‌زنند، خاطرنشان کرد: ما مکلفیم جهت تحقق راهبرد‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخابات اهتمام بورزیم.

رئیس ستاد انتخابات مازندران ادامه داد: اینکه نام چه کسی از صندوق اخذ رای بیرون می‌آید مهم نیست، بلکه وظیفه ذاتی ما این است که انتخابات را به سلامت پیش برده و تمام سازوکار‌های لازم را جهت حضور مردم و مشارکت حداکثری فراهم آوریم.

وی یادآور شد: انتخابات همواره نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران بوده است و ان شاءالله با همراهی و همدلی یکدیگر انتخابات پرشوری را برگزار کرده و پیام آن به دوستان و دشمنان بیرون از کشور خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها