یادداشت/ سرهنگ حمید طهماسبی

«امامت» و «ولایت» دو قطب مهندسی اقتدار نظام اسلامی

امامت و ولایت دو قطب مهندسی عزت نظام اسلامی است و باید با تبیین و رفع شبهه که زیربنای ترفندهای خسارتی دشمنان است، هندسه «دفاع برای خدمت» و تبلور «خدمت برای دفاع» را با حضور مقتدرانه خود به تجلی پرشکوه پاسداری از اسلام و انقلاب و نمود پرصلابت وحدت برای پایداری نظام اسلامی تبدیل کرد.
کد خبر: ۶۷۳۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶ - 18June 2024

«امامت» و «ولایت» دو قطب مهندسی اقتدار نظام اسلامیگروه استان‌های دفاع‌پرس‌- سرهنگ «حمید طهماسبی» معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی؛ در این روزهای عزیز که مصادف با اولین عید شهید جمهور و همراهان غیورمردش است با جشن سرور دوستداران و شیعیان اهل‌بیت علیهم‌السلام، دهه امامت و ولایت را پاس می‌داریم و بر اهتمام جدی در پیمایش مسیر مقدس دفاع از امامت و ولایت دو محور اساسی نظام اسلامی تاکید می‌کنیم.

مسلمانان جهان و مردمان ایران زمین در جشن عید قربان به عیار «من عرف نفسه» ارزیابی می‌شوند و با معیار «عرف ربه» ارزش و قدر می‌یابند.

امامت و ولایت در این برهه خطیر از زمان که حفظ وحدت، یکپارچگی و همنوایی مسلمانان بیش از هر زمان دیگر سنگر نفوذناپذیر در برابر دشمنان زبون، استکبارگران زورگو، رژیم کودک‌کش اسرائیل و حامیانش است حائز اهمیت می‌شود و توجه به این دو امر بدیهی امامت و ولایت برای جامعه مسلمانان جهان و امت مسلمان ایران ضروری است.

بینش و آگاهی در جریان سیر معرفتی اهمیت توجه امامت و ولایت برای خلق حماسه‌ای که ملت ایران در هشتم تیرماه در انتخاباتی پرشور و شعور رقم می‌زنند نیز از جایگاه مهمی برخوردار است.

امامت و ولایت دو قطب مهندسی اقتدار و عزت نظام اسلامی است و بر این پایه امروز باید با تبیین و روشنگری و همچنین رفع هجمه‌های شبهه و تردید که زیربنای ترفندهای خسارتی دشمنان و معاندان نظام اسلامی است هندسه «دفاع برای خدمت» و تبلور «خدمت برای دفاع» را با حضور مقتدرانه و مستحکم خود به تجلی پرشکوه پاسداری از انقلاب و اسلام و نمود پرصلابت وحدت و یکپارچگی برای پایداری نظام اسلامی ترسیم نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار