وزیر آموزش و پرورش پیگیر وضعیت مدارس شهرستان کاشمر شد

صحرایی از طریق قرارگاه جهادی وزارت آموزش و پرورش، خواستار به کارگیری تمام امکانات آموزش و پرورش کاشمر در زمینه خدمت رسانی به شهروندان در مدیریت بحران شد.
کد خبر: ۶۷۳۷۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰ - 19June 2024

وزیر آموزش و پرورش پیگیر وضعیت مدارس شهرستان کاشمر شدبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، «رضامراد صحرایی» وزیر آموزش و پرورش؛ «ضرغام پرنیان» دبیر قرارگاه جهادی وزارت آموزش و پرورش را مسئول پیگیری وضعیت مدارس شهرستان کاشمر در زلزله دیروز تعیین کرد.

پرنیان ضمن تماس تلفنی با «سعید تاج محمدی» مدیر آموزش و پرورش کاشمر، پیگیر وضعیت مدارس شهرستان و خسارات ناشی از زلزله شد و قول مساعد داد در صورت ضرورت، به زودی به منظور رسیدگی و جبران خسارات، به شهرستان کاشمر سفر خواهد کرد.

وی خواستار به کارگیری تمام امکانات آموزش و پرورش کاشمر در زمینه خدمت رسانی به شهروندان در مدیریت بحران شد.

تاج محمدی همچنین در تماس‌های تلفنی با قرارگاه جهادی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و نیز تماس با دبیر قرارگاه وزارت آموزش و پرورش، آخرین وضعیت شهرستان را در ساعات پس از زلزله را ارائه داد و خواستار تخصیص کمک‌های حمایتی در زمینه بهسازی مدارس فرسوده و تکمیل پروژه‌های ناتمام شهرستان برای اول مهر شد.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر تاکید کرد: مدارس، مراکز و اردوگاه دانش آموزی شهرستان کاشمر در اختیار همشهریان کاشمری جهت اسکان اضطراری قرار گرفته است و تیم‌های ارزیاب در حال رصد خسارات وارده به مدارس شهرستان هستند.

تاج محمدی در تکمیل گزارش خود از آمادگی مجمع معلمان جوان و گروه‌های جهادی شهرستان برای برگزاری اردو‌های جهادی در مدارس آسیب دیده خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار