مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین:

مشارکت حداکثری پشتوانه مردمی قوی برای رییس جمهور به همراه خواهد داشت

سرهنگ «امیری مقدم» در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گفت: حضور حداکثری در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و اقتدار ایران اسلامی را تقویت خواهد کرد و رئیس جمهوری با پشتوانه مردمی قوی خواهیم داشت.
کد خبر: ۶۷۳۹۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴ - 19June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قزوین با حضور آیت الله «عبدالکریم عابدینی» امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان قزوین «محمد مهدی اعلایی» استاندار قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، مدیران کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، اداره ورزش و جوانان، سازمان آموزش و پژوهش و سازمان تبلیغات اسلامی در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد.

سرهنگ امیری مقدم در این جلسه با اشاره به اهمیت و لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: از تمامی ظرفیت‌ها از جمله پتانسیل دهه امامت و ولایت و جشن‌های غدیریه به منظور بالا بردن مشارکت در انتخابات می‌توان بهره برد.

وی افزود: با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در پارک‌ها و مکان‌های عمومی استان می‌توان آحاد مردم را جهت حضور در صحنه انتخابات ریاست جمهوری و داشتن رقابتی سالم تشویق کرد.

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تاکید کرد: حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری به مانند سایر انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و اقتدار ایران اسلامی را تقویت خواهد کرد و رئیس جمهوری با پشتوانه مردمی قوی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها