سرپرست اداره دارالقرآن‌الکریم حرم مطهر رضوی:

کارگاه‌های آموزشی «غدیرشناسی در قرآن» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

مقومی گفت: همزمان با ایام دهه ولایت و امامت سلسله کارگاه‌های آموزشی تفسیر قرآن کریم با موضوع «غدیرشناسی در قرآن» در حرم مطهر رضوی، برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۴۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸ - 22June 2024

کارگاه‌های آموزشی «غدیرشناسی در قرآن» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «محمد مقومی» سرپرست اداره دارالقرآن‌الکریم حرم مطهر رضوی از برگزاری کارگاه آموزشی غدیرشناسی در ایام دهه  ولایت و امامت، در حرم مطهر امام هشتم خبر داد و طی سخنانی اظهار داشت: همزمان با ایام دهه ولایت و امامت سلسله کارگاه‌های آموزشی تفسیر قرآن کریم با موضوع «غدیرشناسی در قرآن» در حرم مطهر رضوی، برگزار می‌شود.

مقومی در ادامه افزود: در این کارگاه آموزشی آن دسته از آیات قرآن کریم که در آن به موضوع ولایت اشاره شده، با حضور استادان و کارشناسان مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

سرپرست اداره دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی در پایان صحبت خود یادآور شد: کارگاه‌های تفسیری «غدیرشناسی در قرآن» ویژه بانوان زائر و مجاور حرم مطهر رضوی قبل از نماز ظهر و عصر در رواق‌های امام خمینی (ره)، دارالحجة (عج) و حضرت معصومه (س) حرم مطهر امام رضا (ع) میزبان بانوان زائر و مجاور خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار