برگزاری جلسه‌ بررسی و برنامه‌ریزی جشنواره سرود مقاومت در آمل

در جلسه‌ای که امروز با حضور اعضای جشنواره سرود مقاومت و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، به بررسی و برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشنواره پرداخته شد.
کد خبر: ۶۷۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲ - 23June 2024

برگزاری جلسه‌ بررسی و برنامه‌ریزی جشنواره سرود مقاومت در آملبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، در جلسه‌ای که امروز با حضور اعضای جشنواره سرود مقاومت و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، به بررسی و برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشنواره پرداخته شد.

در این جلسه، «علی خالقی» دبیر جشنواره، گزارشی از اقدامات انجام شده تاکنون ارائه کرد و به تشریح زمان‌بندی و محور‌های جشنواره پرداخت.

جشنواره سرود مقاومت در دو بخش ویژه و عمومی برگزار خواهد شد. در بخش ویژه مربوط به حماسه اسلامی ششم بهمن و جنگل به منظور گرامی‌داشت رشادت‌ها و فداکاری‌های مردم آمل در حماسه ششم بهمن ۱۳۶۰ طراحی شده است.

بخش عمومی با محوریت ایثار و شهادت، مقاومت و پایداری برگزار می‌شود و گروه‌های سرود می‌توانند با ارائه آثار خود در این بخش با یکدیگر به رقابت بپردازند.

علاوه بر این، دبیرخانه جشنواره پنج ماکت با عناوین «مادران شهدا»، «بانوان»، «می‌گذرم از جونم»، «آمل سند غیرت ایرانی‌ها» و «شهید جمهور» تولید کرده و در سایت جشنواره www.hama۶۰.ir بارگذاری کرده است. گروه‌های سرود می‌توانند از این ماکت‌ها در اجرای خود استفاده کنند.

در این جلسه، «کسب ور» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای حماسه اسلامی ششم بهمن و جنگل، بر اهمیت برگزاری این جشنواره تأکید کرد و گفت: «این جشنواره فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین انتقال ارزش‌های والای انقلاب اسلامی به نسل جوان از زبان هنر است.»

وی همچنین از اعضای جشنواره خواست تا با تمام توان و تلاش خود برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشنواره تلاش کنند.

در ادامه این جلسه، اعضای جشنواره به ارائه نظرات و پیشنهادات خود برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره پرداختند.

اولین جشنواره سرود مقاومت به همت ستاد مردمی گرامی‌داشت حماسه اسلامی ششم بهمن و جنگل و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و با کمک دیگر نهاد‌ها و سازمان‌های فرهنگی شهرستان بصورت استانی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حماسه سازان ششم بهمن و جریان جنگل‌های شمال کشور و همچنین شناسایی و معرفی استعداد‌های هنری در زمینه سرود برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار