امام‌جمعه موقت شهر عسلویه:

مشارکت در انتخابات حرکت در مسیر شهداست

حجت الاسلام «بدری» گفت:حضور مردم برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب همواره خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است.
کد خبر: ۶۷۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳ - 24June 2024
مشارکت در انتخابات حرکت در مسیر شهداستبه گزارش دفاع پرس بوشهر،حجت‌الاسلام«مصطفی بدری» امام جمعه موقت شهرستان عسلویه در گفت وگو با رسانه ها با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه اظهار داشت: حضور مردم برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب همواره خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است.
 
امام جمعه موقت شهر عسلویه گفت: یکی از عرصه‌هایی که نمایش اقتدار مردم و پشتوانه مردمی انقلاب را به رخ می‌کشاند، انتخابات است که از اهمیت بسیاری برخوردار است.
 
وی با بیان اینکه دوام و بقای هر جامعه‌ای به حضور حداکثری در انتخابات است افزود: انتخابات به‌عنوان یکی از ارکان مردم‌سالاری دارای اهمیت فراوانی است.
 
بدری با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان از اتحاد و یکپارچگی مردم در نظام اسلامی است تصریح کرد: ملت ایران پیام اقتدار ملی را به جهانیان مخابره خواهند کرد.
 
امام جمعه موقت شهر عسلویه با اشاره به اینکه به‌کارگیری اراده ملی در انتخابات و تحقق مشارکت حداکثری، موجب پاسداری از هویت‌ملی و انقلابی ملت خواهد شد ابراز: انتخابات زمینه پیشرفت و رسیدن به قله‌های سربلند ملت را رقم خواهد زد.
 
وی با بیان اینکه تقویت حضور مردم در عرصه‌های مختلف کشور باید همواره مورد توجه باشد خاطرنشان کرد: یکی از نمود‌های این امر مهم تفکر بسیج است.
 
بدری با بیان اینکه بسیج درطول این‌سال‌ها نشان داده که هرکجا تفکر بسیجی حاکم باشد پیروزی و موفقیت حاصل خواهد شد گفت: لذا اگر دنبال پیشرفت و کارآمدی انقلاب هستیم باید تفکر و رفتاربسیجی در بخش‌های مختلف طنین‌انداز شود.
 
امام جمعه موقت شهر عسلویه با اشاره به اینکه اهمیت حضور در انتخابات بیان کرد: انتخابات طبق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، یکی از مستحکم‌ترین وسیله‌هایی است که این‌ملت می‌تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوء نیت و بددلی مستکبران و دخالت‌کنندگان نگه‌دارد.
 
وی با بیان اینکه یکی از جا‌هایی که مردم می‌توانند حضورشان را نشان دهند همین انتخابات ریاست جمهوری است گفت: شرکت در انتخابات، تأکید شهدا و حرکت در مسیر آنهاست.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار