رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

خانه کشتی بسیج استان مازندران به بهره برداری رسید

سردار «سلیمانی» گفت: به مناسبت عید غدیر خم خانه کشتی بسیج استان مازندران امروز به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۶۷۴۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷ - 24June 2024

خانه کشتی بسیج استان مازندران به بهره برداری رسیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، به مناسبت دهه امامت و ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم، خانه کشتی بسیج استان مازندران صبح امروز با حضور سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در شهرستان ساری افتتاح شد.

سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه افتتاح این خانه کشتی اظهار داشت: در آستانه عید غدیر خم اقدام خوبی توسط سپاه کربلا انجام شده و آن هم سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های مربوط به ورزش به خصوص کشتی است.

وی افزود: مازندران قابلیت‌هایش در زمینه کشتی در سطح جهان آوازه دارد و خیلی روشن است فرزندان این مرز و بوم استعداد بسیار قابل توجه و تحسینی برای به منصه ظهور رساندن قدرت پهلوانی و قهرمانی را در روی تشک‌های کشتی دارند.

این مسئول ادامه داد: به همین منظور برنامه‌ریزی شده که در هر شهرستانی بسیج یک سالن را مجهز به تشک کشتی کند و سایر الزاماتی که در این زمینه وجود دارد را فراهم کند تا ان شاءلله ناجوانان و جوان ان بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

وی اضافه کرد: یک سالن بزرگترش در شهر ساری امروز به مناسبت عید غدیر خم مورد بهره‌برداری قرار گرفت و از همه کسانی که همکاری کردند به ویژه پیگیری‌های جهادی سردار مسلمی باید تشکر و قدرشنانی کرد.

سردار سلیمانی گفت: ان شاءلله به مردم عزیز این اطمینان را بدهیم که بسیج در زمینه توسعه زیرساخت‌های ورزش برای استفاده فرزندانشان، نوجوانان و نوجوانان در خدمت خواهد بود و تلاش خواهد شد این مسیر در استان گسترش پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها