معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:

استان مرکزی آماده برگزاری یک انتخابات باشکوه است

نظری گفت: اقلام مورد نیاز شعب، دستگاه‌های احراز هویت و تعرفه‌ها تأمین و در سطح شهرستان‌ها توزیع شده است. همه دست به دست هم دادند و فراتر از وظیفه در راستای افزایش مشارکت تلاش کردند و در حوزه امنیت انتخابات نیز تمامی سناریو‌های لازم برای برگزاری یک انتخابات امن پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۶۷۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶ - 26June 2024

استان مرکزی آماده برگزاری یک انتخابات باشکوه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «بهنام نظری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی صبح امروز در نشست ستاد انتخابات استان با اشاره به نصب‌العین قرار داشتن راهبردهای رهبر معظم انقلاب و تعامل هیئت اجرایی و نظارت در امر برگزاری انتخابات اظهار داشت: ضمن حفظ استقلال در اجرای قانون، این همکاری در تمامی سطوح وجود دارد که خروجی آن یک انتخابات با مشارکت بالا و اقتدار نظام خواهد بود.

وی با بیان اینکه استان مرکزی آماده برگزاری یک انتخابات باشکوه است، افزود: اقلام مورد نیاز شعب، دستگاه‌های احراز هویت و تعرفه‌ها تأمین و در سطح شهرستان‌ها توزیع شده است. همه دست به دست هم دادند و فراتر از وظیفه در راستای افزایش مشارکت تلاش کردند و در حوزه امنیت انتخابات نیز تمامی سناریوهای لازم برای برگزاری یک انتخابات امن پیش‌بینی شده است.

نظری با تقدیر از همراهی رسانه‌ها در راستای ایجاد فضای پرشور انتخاباتی، بر لزوم پوشش خبری و انعکاس حماسه حضور مردم در انتخابات هشتم تیرماه، تأکید و خاطر نشان کرد: فرمانداران با هماهنگی کمیته اطلاع رسانی و هیئت نظارت، تمهیدات لازم برای حضور خبرنگاران را بیاندیشند.

وی خطاب به فرمانداران، بخشداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: در این مقطع فقط باید بر روی برگزاری یک انتخابات سالم تمرکز کرد و جانبداری از هر یک از نامزدها با رفتار یا حرکتی، تحت هیچ شرایطی پذیرفته نیست و در صورت مشاهدهٔ کوچک‌ترین تخلف، مدیر متخلف حتماً عزل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار