رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار نظام را به جهانیان ثابت خواهد کرد

سرار سلیمانی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، کشور را به ایران قوی نزدیک می‌کند و اقتدار نظام را به جهانیان ثابت خواهد کرد.
کد خبر: ۶۷۵۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸ - 26June 2024

مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار نظام را به جهانیان ثابت خواهد کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس  از لرستان، سردار «غلامرضا سلیمانی» امروز (چهار شنبه) در همایش جهاد تبیین ایلات و عشایر که در دهکده مقاومت سپاه لرستان، برگزار شد، اظهار داشت: عشایر بخصوص عشایر لرستان کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته اند.

وی با بیان اینکه عشایر همواره یک نیروی مجاهد بوده اند، افزود: هر صفحه از تاریخ را که ورق می‌زنیم مجاهدت عشایر را می‌بینیم.

سلیمانی با اشاره به اینکه راهبرد امام راحل به میدان آوردن ملت ایران و عشایر غیور و شرافتمند بود، گفت: این نیروی دفاعی همیشه به‌عنوان محور اصلی در جنگ‌ها و مقابل هجوم بیگانگان صف‌آرایی و فتوحات بزرگی را نصیب ملت ایران می‌کردند. 

وی با بیان اینکه بسیاری از دلاوران دوران دفاع مقدس از میان عشایر برخاستند، خاطر نشان کرد: در برخی استان‌ها که نیرو‌های نظامی کمتری داشتند عشایر در مرز‌ها مقابل متجاوزان جنوب و غرب کشور ایستادند، مقاومت کردند و به شهادت رسیدند.

 سردار سلیمانی گفت: با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، کشور را به ایران قوی نزدیک می‌کند و اقتدار نظام را به جهانیان ثابت خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه انتخابات زندگی و آینده ملت است که همه ما بخشی از آن هستیم، متذکر شد؛ باید قشر خاکستری را برای شرکت در این رویداد ترغیب کنیم.

وی با بیان اینکه مشارکت بالا در انتخابات به رئیس جمهور منتخب، انرژی بیشتری برای خدمتگزاری می‌بخشد، تصریح کرد: انتخابات و مشارکت بالا مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و دستاورد‌های بین‌المللی برای کشور دارد و ملت ایران را چند پله به ایران قوی نزدیک می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار