فرماندار شهرستان بهار:

شهرستان بهار آماده برگزاری انتخابات سالم است

«فیض‌اللهی» گفت: عوامل اجرایی و نظارت، فراجا و کمیته‌های ۱۶ گانه ستاد انتخابات شهرستان کلیه مقدمات لازم را جهت برگزاری انتخابات سالم و امن در تمامی ۱۱۷ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان فراهم کرده‌اند.
کد خبر: ۶۷۵۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۳ - 26June 2024

شهرستان بهار آماده برگزاری انتخابات سالم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، جلسه آموزشی و توجیهی نمایندگان فرماندار، بخشدار، هیئت های اجرایی و اعضای شعب اخذ رای با حضور فرماندار شهرستان بهار، در سالن  آیت الله بهاری این شهرستان برگزار شد.

«مجتبی فیض‌اللهی» فرماندار شهرستان بهار در این جلسه اظهار داشت: انتخابات یکی از مهم‌ترین مصادیق مردم سالاری دینی و نمود مشارکت مردم در اداره جامعه و تعیین سرنوشت خویش است.

وی مجریان انتخابات را امین مردم، دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: اعضای شعب به منظور تامین سلامت جریان انتخابات لازم است در امر خطیر رای گیری، شمارش آرا، قرائت آرا، تهیه، تنظیم و ثبت صورت جلسه انتخابات با صبر و حوصله، دقت، صداقت و تعامل سازنده، امانت داری و رعایت کامل قوانین و مقررات انتخابات وظیفه شرعی و قانونی را انجام داده مقابل آنچه که عمل می‌کنند باید پاسخگو باشند.

فرماندار شهرستان بهار ادامه داد: اعضای شعب باید با دقت و حوصله، آموزش‌ها و فرایندهای انتخابات را یاد بگیرند تا انتخابات در شعب اخذ رأی برابر مر قانون و در آرامش برگزار شود.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و به منظور آشنایی با وظایف و رفع هرگونه ابهام و سهولت دسترسی به قوانین و مقررات مورد نیاز، ستاد انتخابات شهرستان بهار با بهره‌گیری از شیوه‌نامه اجرایی انتخابات در شعب اخذ رای، به عنوان یک سند اجرایی در انتخابات که به تایید کارگروه مشترک اجرایی و نظارت رسیده است، آموزش های لازم به عوامل اجرایی انتخابات ارائه می نماید.

فیض‌اللهی تصریح کرد: آموزش سرمایه‌گذاری است و نباید هر مرحله هزینه تلقی شود، لذا با توجه به تغییر برخی قوانین انتخابات لازم است دوره‌های آموزشی ویژه نماینده فرماندار، بخشدار و اعضای شعب برگزار شود.

وی از آمادگی کامل شعب اخذ رای در شهرستان خبر داد و متذکر شد: عوامل اجرایی و نظارت، فراجا و کمیته‌های ۱۶ گانه ستاد انتخابات شهرستان کلیه مقدمات لازم را جهت برگزاری انتخابات سالم و امن در تمامی ۱۱۷ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان فراهم کرده‌اند لذا از آحاد مردم ولایت مدار دعوت می‌کنم با حضور حداکثری در پای صندوق های رای بار دیگر برگ زرین دیگری به افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی بیفزایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار