فرماندار میاندورود خبر داد؛

میاندورود آماده برگزاری انتخابات ۸ تیر/ ۷۱ شعبه اخذ رای پیش بینی شد

«طالبی ورکلایی» با بیان اینکه شهرستان میاندورود آماده برگزاری انتخابات هشتم تیر است، گفت: در مجموع ۷۱ شعبه اخذ رای در بخش مرکزی و گهرباران پیش بینی شده است.
کد خبر: ۶۷۵۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴ - 27June 2024

«علی طالبی ورکلایی» فرماندار شهرستان میاندورود در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مازندران ضمن گرامی‌داشت یاد شهدای خدمت اظهار داشت: همه هماهنگی‌ها، برنامه ریزی‌ها و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پر شور و عزتمند در شهرستان میاندورود انجام شد.

وی افزود: در شهرستان میاندورود ۷۱ شعبه اخذ رای داریم که ۴۵ شعبه در بخش مرکزی و ۲۶ شعبه در بخش گهرباران است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان میاندورود ادامه داد: هماهنگی‌ها، برنامه ریزی‌ها و تعامل‌های خوبی فی ما بین هیات نظارت، هیات بازرسی، هیات اجرایی و ستاد انتخابات در شهرستان میاندورود انجام شده است که به سمت انتخاباتی باشکوه و حضور حداکثری مردم برویم.

فرماندار شهرستان میاندورود بیان کرد: الحمدلله شهرستان میاندورود در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ مشارکت ۶۴ درصدی را داشت که بنده از همه مردم تشکر و قدردانی می‌کنم.

طالبی ورکلایی ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی از مردم مبنی بر اینکه اولویت ما مشارکت مردم پای صندوق‌های رأی است، خطاب به مردم خاطرنشان کرد: درخواست ما این است که همه مردم، گروه‌های مرجع، اثر گذار و حلقه‌های میانی تلاش بکنند که مردم عزیز و شور آفرین میاندورود که در انتخابات هشتم تیر ۱۴۰۳ حماسه‌ای بزرگ را بیافرینند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار