دبیر ستاد انتخابات استان فارس:

شعب ثابت و سیار دانشجویی أخذ رأی در شیراز پیش بینی شده است

«رضایی» گفت: شعبه‌های ثابت و سیار دانشجویی اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز ۸ تیرماه در محل برخی دانشگاه‌های شیراز فعال است که البته شعبه دانشگاه شیراز واقع در تالار فجر همراه با برنامه ویژه خواهد بود.
کد خبر: ۶۷۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲ - 27June 2024
شعب ثابت و سیار دانشجویی أخذ رأی در شیراز پیش بینی شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «محمد رضایی» دبیر ستاد انتخابات استان فارس با بیان اینکه شعبه أخذ رأی دانشجویی با هدف سهولت دسترسی به شعبه اخذ رأی و افزایش مشارکت قشر دانشجو در انتخابات راه‌اندازی می‌شود، اظهار داشت: اساتید مطرح و برجسته و مسئولان دانشگاهی و استانی جهت حضور در این شعبه‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.
 
وی با بیان اینکه با توجه به درخواست دانشجویان از تمامی خوابگاه‌های دانشجویی، ۴ نوبت سرویس برای شعبه أخذ رأی دانشجویی تدارک دیده شده است که اولین نوبت سرویس‌ها راس ساعت ۸ صبح در محل شعبه حاضر خواهند شد.
 
دبیر ستاد انتخابات استان فارس ادامه داد: در کنار شعبه دانشجویی دانشگاه شیراز، برنامه‌های فرهنگی پیرامون مشارکت حداکثری در انتخابات دائر خواهد بود تا هم میهمانان و دانشگاهیان از این فرصت، نهایت بهره را داشته باشند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار