دعوت سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) از مردم برای مشارکت در انتخابات

سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با صدور پیامی از آحاد مردم برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.
کد خبر: ۶۷۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲ - 27June 2024

دعوت سپاه حضرت صاحب الزمان(عج)  از مردم برای مشارکت در انتخاباتبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با صدور پیامی از آحاد مردم برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انتخابات مظهر حماسه سیاسی و اقتدار ملی و نمایشگر پایبندی ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی بوده و برگزاری شکوهمند آن برای انقلاب و میهن اسلامی دارای ارزش راهبردی و معرف الگوی مردم‌سالاری دینی به جامعه جهانی است.

 استقرار نظام مردم‌سالاری دینی مبتنی بر آموزه های دین مبین اسلام و متکی به آرای مردم، از جمله عنایات الهی و برکات انقلاب شکوهمند اسلامی است. در طول ۴۵ سال گذشته، ملت آگاه، بصیر و انقلابی ایران با حضور تعیین کننده در عرصه های مختلف سیاسی، از نظام اسلامی و آرمان‍های امام راحل و شهیدان گرانقدر حراست و نگاهبانی و اجازه توطئه آفرینی و تفرقه افکنی را از دشمنان سلب کرده اند.

انتخابات براساس فرآیندهای تعریف شده در قانون، به صورت دوره ای و در بازه های زمانی مشخص برگزار می شود اما این بار و خیلی غیرمنتظره، دست تقدیر ما را از وجود رئیس جمهوری مردمی، انقلابی و در صحنه محروم کرد تا انتخاباتی نابهنگام را در دستورکار وزارت کشور قرار دهد، بدون تردید آوردگاه انتخابات ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ میعادگاهی برای پاسداشت تلاش های بی وقفه شهدای خدمت بویژه شهید آیت الله رئیسی است که در راستای اعتلای اقتدار و امنیت و آبادانی کشور از هیچ همتی دریغ نکردند.

بسیجیان، پاسداران، ایثارگران و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت استان اصفهان بهمراه خانواده بزرگ آنان همگام با اقشار و آحاد مختلف ملت ایران با حضور پرشور و باشکوه خود در انتخابات 8تیرماه با انتخاب اصلح،‌ حماسه سیاسی بزرگ و افتخارآمیزی را برای امروز و فردای میهن اسلامی رقم زده و جبهه متحد معاندین و ضدانقلاب به ویژه مثلث شیطانی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی را با شکست سنگین و تحقیرآمیز دیگری مواجه و باردیگر عزم، اراده، مقاومت و پایداری خود در استمرار راه مقدس امام(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب، تحت ولایت و رهبری حضرت امام‌ خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) را به نمایش خواهند گذاشت.

سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان از آحاد ملت شریف و بصیر ایران بویژه مردم ولایتمدار استان اصفهان دعوت می کند تا با مشارکت پرشور و همگانی در پای صندوق های رأی، امنیت و اقتدار ایران اسلامی را تضمین کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار