هنر در آیینه راهیان نور-1/ سردار سلیمانی:

32 هزار اثر به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره رهاورد سرزمین نور ارسال شد

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج از ارسال 32 هزار اثر به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره رهاورد سرزمین نور خبر داد.
کد خبر: ۶۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷ - 25January 2016

32 هزار اثر به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره رهاورد سرزمین نور ارسال شد

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، همایش "هنر در آیینه راهیان نور" دقایقی پیش با حضور سردار سرتیپ بسیجی "بهمن کارگر" رئیس ستاد مرکزی راهیان نور و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، سردار "یعقوب سلیمانی" دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، حسن رحیم پور ازغدی و پدر شهید مصطفی احمدی روشن در سالن بصیرت سازمان بسیج دانشجویی آغاز شد.

سردار سلیمانی در ابتدای این مراسم با اشاره به اهمیت راهیان نور گفت: راهیان نور یکی از عرصههای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و عرصه بازدارندهای در مقابل تهاجم فرهنگی است.

وی افزود: هنر انقلابی که از تاکیدات مقام معظم رهبری است، بستری برای برگزاری جشنواره "رهاورد سرزمین نور" و روز ملی راهیان نور شد.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جشنواره رهاورد سرزمین نور تصریح کرد: در سیزدهمین دوره برگزاری این جشنواره، بیش از 32 هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد.

سردار سلیمانی عنوان داشت: سال گذشته قریب به 5 میلیون نفر از قدمگاه شهدا بازدید کردند و بنا داریم این تعداد به 10 میلیون نفر در سالهای آینده افزایش یابد. راهیان نور یکی از بسترهایی است که میتواند کار فرهنگی و هنری در جهت فرمایشات مقم معظم رهبری را تامین کند و بستری در جهت تعالی هنر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار