سخنگوی ستاد انتخابات کشور:

انتخابات در خارج از کشور مبتنی بر زمان بندی هر منطقه آغاز می‌شود

اسلامی گفت: انتخابات در شعب خارج از کشور با توجه به زمان‌بندی هر منطقه شروع شده و هیچ شعبه در خارج از کشور هنوز به اتمام نرسیده است و أخذ رای گیری ادامه دارد.
کد خبر: ۶۷۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳ - 28June 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، «محسن اسلامی» سخنگوی ستاد انتخابات کشور، اظهار داشت: از ۸ صبح فرایند انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده است و پیرو اطلاعیه ۷ و ۸ وزارت کشور، اسامی و شماره کاندیداهای انتخابات ریاست به ترتیب حروف الفبا در سراسر کشور توزیع شده است.

انتخابات در خارج از کشور مبتنی بر زنان بندی هر منطقه آغاز می شود

وی افزود: طبق اطلاعیه ۱۹ افراد می توانند با شناسنامه و کارت ملی در انتخابات شرکت کنند و کسانی که شناسنامه قدیمی  با همراه داشتن کد ملی به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: طبق اطلاعیه ۱۶ نیز بر اساس ماده ۱۰ هرگونه تصویربرداری از آرای انتخابات ممنوع است. همچنین طبق اطلاعیه ۱۷ به آگاهی نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رای می رسانیم حق تبلیغ و له برای هیچ کدام از نامزدها وجود ندارند و اگر مشاهده شود از شعب اخذ اخراج می شوند.

اسلامی تصریح کرد: ۵۸ هزار ۴۰ شعب در سراسر کشور مشغول اخذ رای از هموطنان عزیز هستند و متولد ۸ تیر ۸۵ به قبل می توانند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

وی تاکید کرد: انتخابات در شعب خارج از کشور با توجه به زمان‌بندی هر منطقه شروع شده است و هیچ شعبه در خارج از کشور هنوز به اتمام نرسیده است و أخذ رای گیری ادامه دارد.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها