نماینده ولی فقیه در استان همدان:

عدم مشارکت در انتخابات تامین کننده منافع دشمنان است

آیت‌الله «شعبانی» با بیان اینکه دشمن سالهاست که در تلاش است میزان مشارکت را پایین بیاورند، گفت: عدم مشارکت در انتخابات تامین کننده منافع دشمنان است.
کد خبر: ۶۷۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳ - 28June 2024

عدم مشارکت در انتخابات تامین کننده منافع دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان با حضور در ستاد انتخابات استان همدان، اظهار داشت: عرصه انتخابات سرنوشت کشور را رقم می‌زند و مردم با حضور خود عزت، آبرو و سرافرازی کشور را به ارمغان می‌آورند.

وی افزود: دشمن سالهاست که در تلاش است میزان مشارکت را پایین بیاورند و سعی دارند با انواع تحریم‌ها مردم ایران را ناامید کنند و دائما از کلیدواژه‌های منفی در مورد ایران اسلامی استفاده می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه دشمنان با این کار به دنبال منافع خودشان هستند، تصریح کرد: به طور حتم عدم مشارکت در انتخابات تامین کننده منافع دشمنان است.

وی یادآور شد: هر چهار کاندیداهای ریاست جمهوری مسیر واحدی دارند و مورد تایید شورای نگهبان هستند اما ممکن است در روش‌های اجرایی تفاوت‌هایی داشته باشند، و هرکس با رای به کاندیدای مد نظر خود رویه اجرایی آن را محکم‌تر کنند.

شعبانی تصریح کرد: لذا مردم با هر سلیقه‌ای باید در انتخابات شرکت کنند و موجب سرافرازی کشور شوند و یک حماسه جدید خلق کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم تعیین می‌کنند از صندوق اسم چه کسی بیرون می‌آید و نتیجه انتخابات هرچه باشد از فردا همه باید تلاش کنیم.

امام جمعه همدان خطاب به رئیس جمهور منتخب، گفت: تا امروز وقت وعده دادن بود و از فردا وقت عمل کردن است، از فردا راستی آزمایی وعده‌ها و تلاش برای تحقق وعده‌ها است.

وی متذکر شد: آن کسی که رای می آورد، باید خادم مردم باشد، شهید رئیسی واقعا متواضع بود، رئیس جمهور آینده باید متواضع، مردمی و اخلاق محور باشد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها