رییس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه خبر داد؛

انتخابات ریاست جمهوری کرمانشاه زیر ذره‌بین ۵۴۰۰ ناظر

حجت الاسلام «مفید» از فعالیت ۵۴۰۷ ناظر در جریان برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۵۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹ - 28June 2024

انتخابات ریاست جمهوری کرمانشاه زیر ذره‌بین ۵۴۰۰ ناظر در کرمانشاهبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «محسن مفید» رییس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه  امروز در جمع خبرنگاران حاضر در محل ستاد انتخابات استان، با اشاره به اهمیت این دوره انتخابات، اظهار داشت: این دوره انتخابات در شرایط حساسی بعد از شهادت رییس جمهور ظرف مدت کوتاهی برگزار شد و با توجه به شرایط کشور و منطقه از حساسیت بالایی برخوردار است.

مفید گفت: چشم تمام کشورهای دنیا و دوستان و دشمنان ما به این انتخابات است، بنابراین میزان مشارکت مردم از اهمیت بسیاری برخوردار است و امیدواریم مردم با درک شرایط حساس این دوره، مشارکت پرشوری را رقم بزنند.

رییس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه افزود: مردم باید بدانند رای دادن حق مسلم آنهاست و باید از این حق که سرنوشت آنها را برای چهارسال آینده تعیین می کند، استفاده کنند.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم در همین ساعات ابتدایی گفت: امیدواریم این روند ادامه یابد و از مردم انتظار داریم در همین ساعات اولیه مراجعه کرده و رای دادن خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

مفید در ادامه با بیان اینکه هماهنگی‌های این دوره انتخابات ظرف مدت کوتاهی انجام گرفت، گفت: در این مدت کمتر از ۴۰ روز بعد از شهادت رییس جمهور، هیات های نظارت در استان، شهرستانها و بخش ها تشکیل شد.

رییس دفتر شورای نگهبان در کرمانشاه با اشاره به حضور ۵۴۰۷ ناظر در این دوره انتخابات گفت: ناظران تنها بر روند انتخابات نظارت داشته و طبق قانون حق برخورد ندارند.

مفید گفت: همچنین مردم هم می‌توانند در این انتخابات ناظر باشند و در صورت مشاهده تخلف مستندات خود را در سامانه «مردم ناظر» به آدرس https://mardomnazer.shora-gc.ir/ بارگذاری کنند. افراد همچنین می توانند برای تسریع در این روند تخلفات را به ناظر مسئول شعبه اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها