دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

سیلی مردم به دشمن اینبار محکمتر از قبل/ هر رای مانند یک موشک بر قلب دشمن

در امتداد راه شهید جمهور و با حضور حداکثری در انتخابات، آخرین نقشه‌های دشمن نقش بر آب شد و هر رای  در هر یک از صندوق‌های اخذ رای در سراسر کشور به مانند موشک‌هایی شد که بر قلب دشمن اصابت کرد و هیچ رادار و سپر موشکی نتوانست آن را رهگیری کند.
کد خبر: ۶۷۵۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹ - 06July 2024

گروه فرهنگ دفاع‌پرس؛ سال‌هاست که بعد از انقلاب اسلامی علاوه بر تحولات مدیریتی ایدئولوژیک سیاسی اقتصادی و ... که در داخل کشور رخ داد، یک دگرگونی عجیبی نیز در اخبار و رویدادهای داخلی  پدید آمد. بدین وصف که تا قبل از انقلاب اسلامی، تحولات و سیاست‌های داخلی و خارجی  ایران کاملا تاثیر پذیر از غرب علی الخصوص آمریکا بود و مردمان این سرزمین در تمامی مسائل پیوسته چشم به نتیجه چالش میان قدرتهای شرقی و غربی داشتند تا تصویری از  چشم‌انداز مسیر پیش‌روی کشور  را در ذهن خویش مجسم نمایند.

سیلی مردم به دشمن اینبار محکمتر از قبل/ هر رای مانند یک موشک بر قلب دشمن

ایران  قبل از انقلاب مفهوم «استقلال» را صرفا روی کاغذ به خود دیده بود اما بعد از بهمن ماه سال۱۳۵۷ اصطلاحا ورق برگشت و صفر تا صد مسائل کشور با رهبری امام خمینی(ره) و ولایت‌پذیری جوانان غیور کاملا منقلب شد و تصمیمات‌سلطه جویانه غرب نه تنها ضمانت اجرایی نداشت بلکه لگدمال و پرچم استکبار به آتش کشیده می‌شد و برای اولین‌بار در تاریخ معاصر سربازان این بوم با مشت‌های گره کرده، عزمی جزم و اراده‌ی راسخ در برابر اراده استکبار جهانی ایستاده و دست تمامی نیروهای استکباری که از آستین رژیم بعث به سمت این خاک دراز شده بود را قطع کردند.

سیلی مردم به دشمن اینبار محکمتر از قبل/ هر رای مانند یک موشک بر قلب دشمن

با شهادت جوانان انقلابی «استقلال» حفظ و «آزادی» در عمل معنی شد. در امتداد همین مسیر نه تنها سیاست‌های ما دیگر تاثیرپذیر از قدرت‌های سلطه‌طلب نمی‌باشد بلکه در گام دوم انقلاب با تحکیم پایه‌های محور مقاومت امروز تحولات کشور ما به عنوان شاخص، تاثیر مستقیم در منطقه و حتی جهان دارد از همین رو به عبارتی مسائل روز ایران مورد توجه بسیاری از  مردم سایر کشورها می‌باشد.

هر جناحی به گونه‌ای پیگیر ثبات سیاسی داخل ایران می‌باشند افزایش اقتدار جمهوری اسلامی، سوی امیدی برای تمامی مردم مستضعف و ستم دیده منطقه و لرزه‌ای بر پیکر قدرت‌های مرتجع می‌باشد. زیرا امروز به برکت اقتدار رهبری (حفظه‌اله) و پنجه پولادین نیروهای مسلح کشور، ما در برابر چنگال روباه پیر استعمار، میراژ فرانسوی، بمب شیمیایی آلمان‌ها، درهم و دینار خود فروخته‌های منطقه، تسلیحات و تسهیلات آمریکایی ایمن شده است و تنها چشم امید دشمنان برای صدمه زدن به ایران عزیز مبتنی بر نفاق افکنی به اصطلاح پارتیشن‌بندی میان آحاد ملت ایران می‌باشد تا با درشت نمایی اختلاف سلیقه‌ها و عقیده‌ها از ایران‌، کشوری چون سوریه عراق افغانستان، لیبی... بسازند اما همچنان که با شهادت سردار دلها هزاران سلیمانی روئیدند و مردم بصیر با حضور  میلیونی چنان ضربه محکمی بر استکبار جهانی کوبید که سرخی سیلی برای همیشه بر صورت پلید آمریکا باقی ماند.

سیلی مردم به دشمن اینبار محکمتر از قبل/ هر رای مانند یک موشک بر قلب دشمن

این بار نیز آیت‌الله رئیسی و هیات همراه  با شهادتشان  به مانند دوران پرتلاش حیات فدای صلابت ایران عزیز شدند. در نتیجه مردم  قدردان مثل همیشه با حضور میلیونی در صحنه با  اعلام اتحاد، همبستگی، پیام پاسبانی از خون شهدا حمایت از وعده صادق و پشتیبانی از ولایت فقیه را به تمام جهانیان مخابره و این سیلی را محکم‌تر از سیلی‌های قبلی به صورت دشمن کوبیدند تا فراموش نکنند که دوران «بزن و در رو» تمام شده است. فلذا مردم در امتداد راه شهید جمهور بود که با حضور حداکثری در انتخابات، آخرین نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کردند و هر رای  در هر یک از صندوق‌های اخذ رای در سراسر کشور به مانند موشک‌هایی شد که بر قلب دشمن اصابت می‌کند که هیچ رادار و سپر موشکی نتوانست آن را رهگیری کند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار