یادداشت/

هر رأی موشکی بر قلب دشمنان ایران

هر رای در هریک از صندوق‌های اخذ رای در سراسر کشور به مانند موشک‌هایی است که بر قلب دشمن اصابت کرده و وعده صادقی خواهد شد که هیچ رادار و سپر موشکی نتواند آن را رهگیری کند.
کد خبر: ۶۷۵۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱ - 28June 2024

گروه سیاسی دفاع‌پرس- حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد محمودی»؛ سال‌هاست که بعد از انقلاب اسلامی علاوه بر تحولات مدیریتی ایدوئولوژیک سیاسی اقتصادی که در داخل کشور رخ داد یک دگرگونی عجیبی نیز در اخبار و رویداد‌های داخلی پدید آمد.

.

بدین وصف که تا قبل از انقلاب اسلامی، تحولات و سیاست‌های داخلی و خارجی ایران کاملا تاثیرپذیر از غرب علی الخصوص آمریکا بود و مردمان این سرزمین در تمامی مسائل پیوسته چشم به نتیجه چالش میان قدرت‌های شرقی و غربی داشتند تا تصویری از چشم انداز مسیر پیش روی کشور را در ذهن خویش مجسم کنند.

زیرا ایران قبل از انقلاب مفهوم استقلال را صرفا روی کاغذ به خود دیده بود، اما بعد از بهمن ماه سال ۱۳۵۷ اصطلاحا ورق برگشت و صفر تا صد مسائل کشور با رهبری امام خمینی (ره) و ولایتپذیری جوانان غیور کاملا منقلب شد و تصمیمات سلطه جویانه غرب نه تنها ضمانت اجرائی نداشت بلکه لگدمال و پرچم استکبار به آتش کشیده می‌شد و برای اولین بار در تاریخ معاصر سربازان این بوم با مشت‌های گره کرده، عزمی جزم و اراده‌ی راسخ در برابر اراده استکبار جهانی ایستاده و دست تمامی نیرو‌های استکباری که از آستین رژیم بعث به سمت این خاک دراز شده بود را قطع کردند. 

با شهادت جوانان انقلابی استقلال حفظ و آزادی در عمل معنی شد. در امتداد همین مسیر نه تنها سیاست‌های ما دیگر تاثیر پذیر از قدرت‌های سلطه طلب نمی‌باشد بلکه در گام دوم انقلاب با تحکیم پایه‌های محور مقاومت امروز تحولات کشور ما به عنوان شاخص، تاثیر مستقیم در منطقه و حتی جهان دارد از همین‌رو به عبارتی مسائل روز ایران مورد توجه بسیاری از مردم سایر کشور‌ها می‌باشد؛ و هر جناحی به گونه‌ای پیگیر ثبات سیاسی داخل ایران می‌باشند افزایش اقتدار جمهوری اسلامی، سوی امیدی برای تمامی مردم مستضعف و ستم دیده منطقه و لرزه‌ای بر پیکر قدرت‌های مرتجع می‌باشد.

زیرا امروز به برکت اقتدار رهبری (حفظه اله) و پنجه پولادین نیرو‌های مسلح کشور، ما در برابر چنگال روباه پیر استعمار، میراژ فرانسوی، بمب شیمیائی آلمان‌ها، درهم و دینار خود فروخته‌های منطقه، تسلیحات و تسهیلات آمریکائی ایمن گردیده است و تنها چشم امید دشمنان برای صدمه زدن به ایران عزیز مبتنی بر نفاق افکنی به اصطلاح پارتیشن بندی میان آحاد ملت ایران میباشد تا با درشت نمائی اختلاف سلیقه‌ها و عقیده‌ها از ایران، کشوری، چون سوریه عراق افغانستان، لیبی. بسازند، اما همچنان که با شهادت سردار دل‌ها هزاران سلیمانی روئیدند و مردم بصیر با حضور میلیونی چنان ضربه محکمی بر استکبار جهانی کوبید که سرخی سیلی برای همیشه بر صورت پلید آمریکا باقی ماند این بار نیز آیت الله رئیسی و هیات همراه با شهادتشان به مانند دوران پرتلاش حیات فدای صلابت ایران عزیز شدند.

در نتیجه مردم قدردان مثل همیشه با حضور میلیونی در صحنه با اعلام اتحاد، همبستگی، پیام پاسبانی از خون شهدا حمایت از وعده صادق و پشتیبانی از ولایت فقیه را به تمام جهانیان مخابره و این سیلی را محکم‌تر از سیلی‌های قبلی به صورت دشمن کوبیده تا فراموش نکنند که دوران بزن و در رو تمام شده است.

فلذا امتداد راه شهید جمهور و حضور حداکثری در انتخابات آخرین نقشه‌های دشمن را نقش بر آب نموده و انشاء هر رائ در هریک از صندوق‌های اخذ رای در سراسر کشور به مانند موشک‌هائی میباشد که بر قلب دشمن اصابت نموده و " وعده صادقی" خواهد شد که هیچ رادار و سپر موشکی نتواند آن را رهگیری کند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار