مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

مردم با تمام وجود در راستای اعتلای نظام همیشه در میدان حاضر هستند

واحد گفت: حضور باشکوه مردم پای صندوق های رأی پیام روشن برای دشمنان این نظام داشت و نشان داد مردم با تمام وجود در راستای اعتلای این نظام مقدس همیشه در میدان حاضر خواهند بود.
کد خبر: ۶۷۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۴ - 30June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با صدور پیامی از حضور پر شور و آگاهانه‌ی مردم اردبیل در پای صندوق‌های رأی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد.

در این پیام  آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور پرشور و آگاهانه ملت شریف ایران اسلامی به خصوص خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، لبیک گفتن به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی و نظام مقدس اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و شهدای عزیز به ویژه شهیدان خدمت است.

احساس تکلیف مردم با بصیرت و همیشه در صحنه، برای تعیین سرنوشت خود، پیام روشن برای دشمنان این نظام داشت و نشان داد مردم با تمام وجود در راستای اعتلای این نظام مقدس الهی همیشه در میدان حاضر خواهند بود.

وی افزود: شکی نیست که این حماسه ماندگار، بیعتی مجدد با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقتدای فکور و روشن ضمیر این سرزمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و تجدید میثاق با شهید جمهور عزیزمان آیت الله رئیسی، هزاران گل پر پر شده‌ی این خاک شهید پرور بوده و همچون سیلی خروشان برگرفته از قطره قطره‌ی آرادر صندوق نشان دهنده ی بصیرت این مردم آگاه، موجب نابودی و خنثی سازی دسیسه‌ها و ترفندهای خائنانه و زبونی و ذلت بیش از پیش دشمنان نظام و انقلاب خواهد شد.

اینجانب با همه‌ی وجود، خداوند حکیم و عزیز را سپاس میگویم و از شما مردم بزرگوار شهیدپرور اردبیل جهت تکمیل کردن این حماسه در روز 15 تیر ماه پای صندوق های رأی دعوت میکنم که به توفیق الهی و با عزم راسخ خود صحنه‌ی باشکوه دیگری را را رقم خواهید زد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار