یادداشت/ سرهنگ حمید طهماسبی

حافظان امانت!

استواریکم «ابراهیم مرمزی» و سرباز وظیفه «فرهاد جلیل» در انتخابات هشتم تیر ماه ریاست جمهوری برای حفظ امانت و پاسداشت امنیت آرای مردم در منطقه عملیاتی سیستان و بلوچستان در ردای مقدس خدمت به خون غلطیدند تا نام و نشانشان در ادای تکلیف و انجام وظیفه برای حفظ امانت، جاودان بماند.
کد خبر: ۶۷۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱ - 30June 2024

 حافظان امانت!گروه استان‌های دفاع‌پرس‌ - سرهنگ «حمید طهماسبی» معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی؛ خلق حماسه باشکوه مردم در انتخابات هشتم تیر ماه، حضور هم‌وطنان و همه دلسوزان این نظام و عزم راسخ و راستین مجاهدان فی سبیل الله جان تازه‌ای به رگ‌های غیرت ملتی داد که ازجان‌گذشتن در آن رسم عاشقی و عشق به ولایت برای شکوه اقتدار ایران بزرگ، مسیر سعادت است.

ترسیم این نقشه راه که جلال و شکوه وحدت و عظمت نظام مقتدر اسلامی را به رخ یاوه‌گویان و مستکبران و غافلان و منافقان و کوردلان می‌کشاند جانفشانی سربازانی است که در لباس مقدس فراجا، برای امنیت و آرامش مردم و حفظ آنچه دستاورد و ره‌آورد این مسیر است از خود گذشته‌اند.

‌قطره قطره خون شهدای امنیت، مایه برکت و معنا و مفهوم واقعی رشادت و شهامت برای ادای تکلیف، انجام وظیفه و لبیک به فرمان رهبر فرزانه این انقلاب است.

استواریکم «ابراهیم مرمزی» و سرباز وظیفه «فرهاد جلیل» در انتخابات هشتم تیر ریاست جمهوری برای حفظ امانت و پاسداشت امنیت آرای مردم در منطقه عملیاتی سیستان و بلوچستان در ردای مقدس خدمت به خون غلطیدند و جان عزیز خود را نثار راهی کردند که در امتداد مسیر شهید جمهور و همراهانش، پرواز به آسمان جاودانگی و سعادت حقیقی است.

نام و نشان این شهدا در ادای تکلیف و انجام وظیفه برای حفظ امانت، جاودان می‌ماند و در اراده آهنین همرزمان جان بر کف آنها در سراسر این مرز و بوم، عهدی هماره در انجام رسالتی خطیر و سنگین خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار