مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری:

شهید «فرهاد جلیل» حافظ امانت و امنیت آرای مردم بود

سرهنگ ذوالفقاری گفت: سرباز وظیفه «فرهاد جلیل» در انتخابات هشتم تیر ریاست جمهوری برای حفظ امانت و پاسداشت امنیت آرای مردم در منطقه عملیاتی سیستان و بلوچستان در ردای مقدس خدمت به خون غلطید.
کد خبر: ۶۷۵۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۵ - 01July 2024

شهید «فرهاد جلیل» حافظ امانت و امنیت آرای مردم بودسرهنگ پاسدار «منوچهر ذوالفقاری» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شهرکرد اظهار داشت: قطره قطره خون شهدای امنیت، مایه برکت و معنا و مفهوم واقعی رشادت و شهامت برای ادای تکلیف، انجام وظیفه و لبیک به فرمان رهبر فرزانه این انقلاب است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: سرباز وظیفه «فرهاد جلیل» در انتخابات هشتم تیر ریاست جمهوری برای حفظ امانت و پاسداشت امنیت آرای مردم در منطقه عملیاتی سیستان و بلوچستان در ردای مقدس خدمت به خون غلطید و جان عزیز خود را نثار راهی کرد که در امتداد مسیر شهید جمهور و همراهانش، پرواز به آسمان جاودانگی و سعادت حقیقی است.

وی افزود: نام و نشان این شهید گرانقدر در ادای تکلیف و انجام وظیفه برای حفظ امانت، جاودان می‌ماند و در اراده آهنین همرزمان جان بر کفش در سراسر این مرز و بوم، عهدی دوباره در انجام رسالتی خطیر و سنگین خواهد بود.

ذوالفقاری گفت: از درگاه خداوند منان مسئلت دارم به تمامی بازماندگان و خانواده شهید گرانقدر صبر، شکیبایی، سلامتی و طول عمر همراه با عزت عنایت فرموده و روح بلند و بهشتی آن شهید عزیز از دست رفته را با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) محشور و در جوار ملکوتی و دریای بیکران رحمتش به آرامش رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها