نماینده مردم فومن در مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

کشور‌های غیر همسو با مذاکرات هسته‌ای رویکرد خود را نسبت به ایران تغییر دهند

بهروزی‌فر گفت: کشور‌هایی که در مذاکرات هسته‌ای نیت سوء خود را نشان داده‌اند، نمی‌توانند به عنوان دوست ملت ایران تلقی شوند، این کشور‌ها باید رویکرد خود را نسبت به جمهوری اسلامی ایران تغییر دهند.
کد خبر: ۶۷۵۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵ - 01July 2024

«خلیل بهروزی‌فر» نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به ضرورت‌هایی که دولت چهاردهم باید به آن بپردازد اظهار داشت: در دولت سیزدهم موضوع روابط خارجی یک تغییر جدی داشت، رویکردی که این دولت داشت منجر به اتفاقات خوبی برای کشور شد.

ادامه رویکرد سیاست خارجی دولت شهید رئیسی می‌تواند معضلات اقتصادی را مرتفع کند

بهروزی‌فر تصریح کرد: همه مسائلی که به سیاست خارجی گره خورده بود با رویکرد شهیدان امیرعبداللهیان و رئیسی مرتفع شد، در واقع عملکرد دولت سیزدهم در زمینه سیاست خارجی قابل قیاس با دولت سیزدهم نیست.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: قطعاً دولت چهاردهم هم باید دنباله‌رو این سیاست باشد، مسائلی که در سیاست خارجی توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان محور سیاست خارجی تعیین شده است با در نظر گرفتن حقوق و منافع ملت ایران است.

وی افزود: کشور‌هایی که تاکنون با جمهوری اسلامی ایران چالش داشته‌اند و در مذاکرات هسته‌ای خصوصاً نیت سوء خود را نشان داده‌اند، نمی‌توانند به عنوان دوست ملت ایران تلقی شوند، این کشور‌ها باید رویکرد خود را نسبت به جمهوری اسلامی ایران تغییر دهند، زیرا، هر اقدامی از سوی این کشور منجر به تغییر رفتار ایران و متوقف شدن از حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی نمی‌شود.

بهروزی فر در پایان خاطرنشان کرد: معتقدم همان مسیری را که دولت سیزدهم طی کرد در دولت آینده شاهد خواهیم بود، اگر به لطف خدا ما ادامه این مسیر را شاهد باشیم، می‌توانیم شاهد افق روشن در جهت رفع مشکلات و معضلات کشور در حوزه اقتصادی و معیشتی باشیم.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها