استاندار یزد:

شهیدان بهشتی و رئیسی از افتخارات و پشتوانه‌های محکم دستگاه قضا هستند

«فاطمی» با اشاره به تعامل بالای دستگاه قضا و مجموعه اجرایی استان در حوزه‌های مختلف گفت: تعامل، تسهیلگری و پیگیری معاونین و روسای سازمان‌های مرتبط با دستگاه قضا فرصتی مغتنم برای پیشرفت استان است.
کد خبر: ۶۷۶۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶ - 01July 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، نشست مشترک استاندار با اعضای شورای قضایی استان یزد به مناسبت هفته قوه قضاییه و قدردانی از اقدامات و فعالیت های مورد پیگیری برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست، ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و همسنگران ایشان، اظهار داشت: شخصیت‌هایی که دستگاه قضا را تشکیل داده‌اند به لحاظ معنوی، تشکیلاتی و مدیریتی در رفیع‌ترین جایگاه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارند.

مهران فاطمی شهیدان بهشتی و رئیسی را پشتوانه‌های محکمی برای دستگاه قضا دانست و گفت: تاسیس دستگاه قضا توسط شهید بهشتی به عنوان شخصیتی کم نظیر در جهان اسلام و نیز پرورش فردی بزرگ مانند شهید رئیسی از افتخارات این مجموعه است.

وی با بیان اینکه تعامل دستگاه قضا و مجموعه اجرایی استان در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم و ایجاد امنیت پایدار در حد اعلای خود قرار دارد، تصریح کرد: تعامل، تسهیلگری و پیگیری معاونین و روسای سازمان‌های مرتبط با دستگاه قضا فرصتی مغتنم برای پیشرفت استان است.

استاندار یزد در ادامه بر لزوم تشکیل کارگروهی جهت آسیب شناسی مبادی وقوع تخلف و ایجاد پرونده قضایی برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی در راستای اصلاح و دقت بیشتر در تصمیم گیری‌ها تاکید کرد.

وی در ادامه حضور نماینده دستگاه قضا در جلسات شوراهای مختلف استانی به ویژه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان را بلامانع دانست و افزود: صدور دستورات لازم در راستای تحقق این مهم از سوی رئیس کل دادگستری استان راهگشا خواهد بود.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان یزد در ادامه بر ضرورت برگزاری جلسات پیگیری میزان پیشرفت مصوبات مختلف سفر رئیس قوه قضائیه به استان به منظور زمینه‌سازی انجام سفر دوم حجت الاسلام محسنی اژه‌ای به یزد تاکید کرد.

وی همچنین با قدردانی از تلاش‌های دکتر دهشیری رئیس کل سابق دادگستری استان خاطرنشان کرد: حضور حجت الاسلام طهماسبی در راس دستگاه قضا فرصت مغتنمی برای استان است.

استاندار یزد در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم با همدلی و تعامل لوکوموتیو پیشرفت استان را با سرعت بیشتری در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی و امامین انقلاب پیش ببریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار