جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات خون شهدا را پاس بدارند

سردار قریشی گفت: مردم عزیز باید با حضور و مشارکت حداکثری خود در انتخابات برای تعیین بالاترین مقام اجرایی کشور، خون پاک شهیدانی همچون فرهاد جلیل را پاس بدارند.
کد خبر: ۶۷۶۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳ - 02July 2024

مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات خون شهدا را پاس بدارندبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، مراسم تشییع سرباز وظیفه انتظامی شهید «فرهاد جلیل» در لردگان با گرامیداشت یاد و نام شهدا بویژه این شهید گرانقدر، ۲۵۰۰ شهید استان چهارمحال و بختیاری و شهدای شاخص کشوری این استان همچون شهیدان الیاس ارجمند و ظفر خالدی برگزار شد. 

سردار قاسم قریشی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم اظهار داشت: در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بیش از ۲۳۰ هزار شهید تقدیم کرده ایم.

وی افزود: جوانان غیور ما برای دفاع از تمامیت ارضی، انقلاب و امنیت مردم پای در جبهه گذاشتند و حماسه آفرینی رزمندگان ما در تاریخ ۴۰۰ سال گذشته ایران بی سابقه است.

قریشی ادامه داد: بخش‌های مهمی از کشور ما به وسطه بی لیاقتی شاهان قاجار و پهلوی از ایران عزیز جدا شد و تنها بعد از انقلاب به خاطر فداکاری جوانان و رزمندگان ما تمامیت ارضی کشور حفظ شده و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشور جدا گردد.

این مسئول خاطرنشان کرد: اقتدار نیرو‌های مسلح و قدرت توان بازدارندگی کشور، توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرده است.

وی دستاورد‌های بعد از انقلاب اسلامی وپیشرفت‌های حاصله در عرصه‌های مختلف بویژه علمی و پزشکی و بهداشت و درمان که قبل از انقلاب ۱۰۰ درصد وابسته بودیم را یادآوری کرد و گفت:‌جزء پنج کشور اول دنیا بودیم که در زمان کرونا به جمع سازندگان واکسن کرونا پیوستیم. ساخت پالایشگاه و پتروشیمی‌ها و امروز جمهوری اسلامی در این زمینه جزء ۵ کشور اول دنیاست. جمهوری اسلامی در ساخت تجهیزات نظامی جزء چند کشور اول است که به برکت ایستادگی ومقاومت مردم به دست آمده است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با یادآوری موفقیت عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی، افزود: ناکارآمدی سیستم دفاعی و پدافندی قدرت‌های برتر دنیا در برابر تجهیزات نظامی پیشرفته و مدرن موشکی و پهپادی ایرانی باعث افتخار کشور است که مرهون خون پاک شهداست.

سردار قریشی تصریح کرد: امروز آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها التماس می‌کنند که مبادا ایران به روسیه موشک و پهپاد بدهد.

وی در پایان با اشاره به اینکه دشمنان امنیت کشور را هدف گرفته اند، گفت: مردم عزیز ما باید با حضور و مشارکت حداکثری خود در انتخابات برای تعیین بالاترین مقام اجرایی کشور، خون پاک شهیدانی همچون فرهاد جلیل را پاس بدارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار