فعالیت ۱۵ مهد قرآنی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در کشور

معاون فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، فعالیت‌ها و اقدامات این وزارتخانه در حوزه مهد‌های قرآنی را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۷۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳ - 02July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید مهرداد حسینی سیدانی» معاون فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم این سازمان، آموزش علوم قرآنی و مفاهیم دینی به کودکان چهار تا شش سال با زبان کودکانه و همراه با قصه و نقاشی و شعر و بازی است، اظهار داشت: ۱۵ مهد قرآن توسط سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در استان‌های مختلف کشور راه‌اندازی شده و متخصصان کار کودک در این مهد‌ها مفاهیم قرآنی را با جدید‌ترین روش‌ها به نوگلان قرآنی آموزش می‌دهند.

فعالیت ۱۵ مهد قرآنی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در کشور

وی با اشاره به سرفصل‌های آموزشی گروه سنی شش سال، افزود: آموزش‌های این سن شامل روخوانی قرآن کریم در قالب کتاب‌های کار کودک، کتاب قرآن مائده آسمانی و دوست مهربان، کتاب آیات و احادیث کاربردی ۱۴ معصوم نورانی، مجموعه‌ی سه جلدی برای دروس جانبی شامل علوم و ریاضی است.

معاون فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع اضافه کرد: در گروه سنی پنج سال هم علاوه بر آموزش سوره‌ها و آیات کاربردی، کودکان علوم ریاضی و مهارت‌های زندگی را آموزش می‌بینند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار