لرستان رئیس دانشگاه لرستان:

رویکرد شهید رئیسی مبتنی بر حکمت و عقلانیت بود

نظری گفت: رویکرد شهید آیت‌الله رئیسی، یک رویکرد مبتنی بر حکمت و عقلانیت بود و راه شهید رئیسی، بهره‌گیری از توانمندی‌های داخلی برای رفع مشکلات مردم است.
کد خبر: ۶۷۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۵ - 02July 2024

رویکرد شهید رئیسی مبتنی بر حکمت و عقلانیت بودبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، «علی نظری» رئیس دانشگاه لرستان امروز ( سه شنبه) در جمع پرسنل تیپ ۱۸۴ شهید فتح‌الهی خرم‌آباد در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) این تیپ، اظهار  داشت: یک نگاه این است که برای رفع مشکلات کشور به بیگانگان و غرب تکیه کنیم و نگاه دیگر که نگاه درست است، آن است که باید بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخل کشور تکیه کنیم.

وی ادامه داد: همه کاندیدا‌هایی که توسط شورای نگهبان برای انتخابات ریاست جمهوری تأیید صلاحیت شده‌اند، اصلح هستند؛ اما اصلح‌تر، آن انتخابی است که مبتنی بر تقویت نگاه به توانمندی‌های داخلی برای رفع مشکلات باشد.

نظری با بیان اینکه ایران سراسر توانمندی و ظرفیت است، پس باید با تکیه بر این همه استعداد و ظرفیت، نظام مسائل و مشکلات جامعه را رفع کرد یا کاهش داد، گفت: رویکرد شهید آیت‌الله رئیسی، یک رویکرد مبتنی بر حکمت و عقلانیت بود و راه شهید رئیسی، بهره‌گیری از توانمندی‌های داخلی برای رفع مشکلات مردم است.

رئیس دانشگاه لرستان بیان کرد: باید ارتباطات و تعاملات بین‌المللی کشور تقویت شود؛ اما نگاه اصلی باید مبتنی بر اتکا به داخل باشد.

نظری گفت: نظام سلطه در حال ظلم و سلطه‌گری است، مصداقش هم جنایاتی است که توسط رژیم صهونیستی انجام می‌شود و آمریکا هم از این جنایات حمایت می‌کند. راهکار مقابله با نظام سلطه که یک نظام شیطانی است، آن است که هرچه بیشتر در داخل کشور در ابعاد مختلف قدرت، قوی‌تر شویم تا دشمن نتواند بر ما سلطه‌گری پیدا کند.

وی ادامه داد: اعتماد به دشمن براساس تعالیم قرآن‌کریم و نهج البلاغه، اشتباه و نادرست است، جبهه حق همواره باید خود را قدرتمندتر کند و فرهنگ مقاومت و جهاد و شهادت، بیش از پیش، تقویت و ترویج شود.

وی اظهار داشت: براساس تعالیم قرآنی، نیرو‌های مسلح دژ‌های مستحکم دفاع از هویت و شرافت و انسانیت و میهن اسلامی هستند؛ بنابراین همیشه باید قدردان زحمات نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران باشیم. نیرو‌های مسلح باعث افتحار و سرافزاری کشور هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار