امام جمعه پاوه:

مشارکت حداکثری در انتخابات سپری در برابر توطئه‌های دشمنان است

ماموستا ملا «قادری»گفت: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات می‌تواند سپری محکم و قوی در راستای مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب باشد.
کد خبر: ۶۷۶۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱ - 03July 2024
حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات سپریدر برابر توطئه‌های دشمنان استبه گزارش دفاعپرس از کرمانشاه، ماموستا ملا «قادر قادری» امام‌جمعه شهرستان پاوه  امروز  با حضور در ارتفاعات شاهو ضمن بازدید از دو پایگاه نیروهای نظامی تیپ انصار الرسول (ص) نزسا مستقر در این ارتفاعات، با ییلاق‌نشینان روستای نوریاب در پیازدول دیدار کرد و اظهار داشت: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات می‌تواند سپری محکم و قوی در راستای مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب باشد.
 
ماموستا قادری در جمع نیروهای مستقر در این پایگاه‌ها گفت: حضور شما در پایگاه‌ها در راستای تأمین امنیت مردم شریف منطقه است و لذا به‌پاس این تلاش و زحمت امروز آمده‌ایم تا از شما تقدیر کنیم.
 
وی در ادامه به انتخابات پیش روی ریاست‌جمهوری مرحله دوم اشاره کرد و افزود: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات می‌تواند سپری محکم و قوی در راستای مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب باشد.
 
امام‌جمعه شهرستان پاوه در پایان از مسوولان سپاه پاسداران که امنیت را به منطقه‌ به ارمغان آورده‌اند نیز تقدیر کرد.
 
 ماموستا ملاقادرقادری در ادامه این سفر ضمن دیدار با ییلاق‌نشینان پیازدول برخی از مشکلات این عزیزان را نیز استماع و مقرر شد با همکاری نیروهای خدوم تیپ انصارالرسول (ص)، این مشکلات مرتفع گردد.
 
انتهای پیام/
 
نظر شما
پربیننده ها