فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

«انتخابات» نماد اتحاد ملی است

امیر معصومی گفت: انتخابات نماد اتحاد ملی محسوب می‌شود و می‌توان از آن به‌عنوان ابزاری برای انسجام‌بخشی به مردم بهره برد.
کد خبر: ۶۷۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷ - 03July 2024

«انتخابات» نماد اتحاد ملی استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) در جمع فرماندهان و مسئولان ارشد این منطقه با اشاره در پیش بودن مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بر حضور پرشور مردم در این رویداد مهم سیاسی تاکید کرد و اظهار داشت: مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو، می‌توانند در سرنوشت چهار سال آینده کشور سهیم باشند.

وی افزود: وظیفه همه ما دعوت مردم به انتخابات است، چراکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، برنامه‌‌ریزی کرده‌اند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) با دعوت از آحاد مردم بویژه رأی اولی‌ها برای حضور گسترده در انتخابات ۱۵ تیر، تصریح کرد: ملت ایران با حضور پرشور و همه‌جانبه خود در رویدادهای مهم کشور در عرصه‌‌های مختلف، ثابت کرده است که پای انقلاب ایستاده‌اند.

امیر معصومی تاکید کرد: حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی و ادای دین به نظام مقدس جمهوری اسلامی است‌.

این مسئول با بیان اینکه انتخابات مسیر اصلاح و پیشرفت یک کشور بشمار می‌رود، ابراز داشت: مردم با شناخت و آگاهی کامل، شایسته‌‌ترین فرد را برای سکانداری هدایت کشور انتخاب می‌کنند.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار