سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت:

اجلاس سران شانگهای در قزاقستان برگزار خواهد شد

بهادری جهرمی گفت: امشب با نگاه دیپلماسی فعال که شهید رئیسی نگاه ویژه‌ای به آن داشتند اجلاس سران شانگهای در قزاقستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۶۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲ - 03July 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درجمع خبرنگاران، اظهار داشت: روز گذشته مراسم چهلم شهید رئیسی، شهید امیرعبداللهیان، شهید آل هاشم، شهید مالکی و کادر پرواز برگزار شد و از حضور مردم تشکر می‌کنیم.

اجلاس سران شانگهای در قزاقستان برگزار خواهد شد

وی افزود: امشب هم با نگاه دیپلماسی فعال که شهید رئیسی نگاه ویژه‌ای به آن داشتند اجلاس سران شانگهای در قزاقستان برگزار خواهد شد که سرپرست نهاد ریاست جمهوری در این نشست حضور پیدا می‌کنند تا از همه ظرفیت‌های لازم این اجلاس برای کشورمان بهره برداری کنند.

سخنگوی دولت همچنین اضافه کرد: هیات دولت برای تولید برق هسته‌ای و ساخت ۲۰ هزار مگاوات نیروگاه هسته‌ای روش‌های تأمین مالی این طرح پیش‌بینی شد تا سرعت‌بخش اجرای آن باشد.

بهادری جهرمی تصریح کرد: برخی مستأجران مشکلی داشتند که پاداش صرفه‌جویی گاز در اختیار مالک قرار می‌گرفت و به آنان اختصاص نمی‌یافت. دولت مصوبه‌ای داشت تا وزارت نفت مجاز باشد این پاداش را از قبوض بعدی کسر کند تا خود مستاجر از این پاداش بهره ببرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها