استاندار تهران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ملت با حضور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر پشتیبانی از نظام را به اثبات می‌رسانند

فخاری با بیان اینکه اداره کشور براساس اراده مردم است، گفت: ملت ایران روز جمعه ۱۵ تیر با حضور خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر پشتیبانی از نظام را به اثبات خواهند رساند.
کد خبر: ۶۷۶۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۴ - 04July 2024

«علیرضا فخاری» استاندار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و لزوم مشارکت بالای مردم در دور دوم انتخابات، اظهار داشت: در دور دوم انتخابات سطح مشارکت و آگاهی مردم با توجه به تجربه حضور در رأی‌گیری دور اول انتخابات ریاست جمهوری بسیار بااهمیت است.

مردم پشتیبانی از نظام را با حضور خودشان در پای صندوق‌های رای اثبات می‌کنند

فخاری افزود: زمانی که مردم به‌دنبال انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری هستند قاعدتا نامزدها باید با ارائه برنامه‌های خود به آن‌ها کمک کرده و نظر آن‌ها را تامین کنند.

استاندار تهران با اشاره به پخش مناظره‌ها از رسانه ملی اظهار کرد: در این مناظره‌هایی که برگزار شد شاهد بودیم نامزدها به اندازه توانی که داشتند برنامه‌های خود را ارائه دادند و اهداف مورد نظر خودشان را تشریح کردند. آن‌ها ضمن ارائه نقطه نظرات خود راجع به موضوعات مختلف، خودشان را برای ایجاد یک اراده قوی برای اداره کشور و در تراز ریاست جمهوری به قضاوت مردم گذاشتند و این زیباترین حالتی است که در آن ما می‌توانیم از دموکراسی یاد کنیم که در حال روی دادن است.

وی با بیان اینکه اداره کشور براساس اراده مردم است، خاطرنشان کرد: واژه جمهوریت که تکمیل کننده فضای اسلامیت است الزاما با پشتوانه مردم محقق می‌شود.

فخاری اضافه کرد: بر همین اساس مشارکت ویژه مردم باید همزمان با شوق، ذوق، قوت و قدرت باشد تا هم زمینه لازم را برای پشتیبانی روحی و روانی از یک رئیس جمهور فراهم کند و هم به دنیا ثابت کند که ما واژه جمهوریت را اینگونه معنا و تفسیر کردیم که پای کار نظام هستیم.

استاندار تهران در پایان تصریح کرد: بر همین اساس، اگر مشارکت ویژه مردم را در دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری داشته باشیم، برای اهدافی که روسای جمهور براساس برنامه‌های مدون قرار است انجام بدهند پشتوانه مردمی خواهد بود و مردم می‌توانند این موضوع را با حضور خودشان در پای صندوق‌های رأی اثبات کنند.

انتهای پیام/134

نظر شما
پربیننده ها