نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

حضور پرشکوه مردم پای صندوق‌های رای نشان دهنده قوت، اقتدار و انسجام داخلی است

«جهانگیری» گفت: حضور پرشکوه مردم پای صندوق‌های رای نشان دهنده قوت، اقتدار و انسجام داخلی و ملی است و باعث خنثی شدن توطئه‌های بدخواهان و معاندان جمهوری اسلامی می‌شود.
کد خبر: ۶۷۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳ - 03July 2024

حضور پرشکوه مردم پای صندوق‌های رای نشان دهنده قوت، اقتدار و انسجام داخلی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «شهین جهانگیری» نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم جشنواره فرهنگی وهنری ریحانه که در ارومیه برگزار شد با اشاره به فرارسیدن ایام محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالحسین (ع) و یاران آن حضرت اظهار داشت: بی‌شک واقعه عاشورا دانشگاهی بزرگ است که در آن بالاترین دروس انسانی به بشریت آموزش داده می‌شود.

وی از متولیان برگزاری جشنواره فرهنگی هنری ریحانه قدردانی کرد و گفت: این جشنواره یک راه و مسیر برای موضوع حجاب عفاف از دیدگاه جهادتبیین است.

جهانگیری موضوع جهاد تبیین در مسئله حجاب و عفاف را یک ضرورت مهم فرهنگی برشمرد و تصریح کرد: فرهنگ سازی حجاب در جامعه با محوریت تشریح و تبیین آثار و مضرات بدحجابی از نگاه ادیان توحیدی با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن بایستی در اولویت برنامه‌های فرهنگی نظام قرار گیرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: انقلاب اسلامی به عنوان یک نظام دینی و مردمی یک ماهیت کاملا فرهنگی دارد و فرهنگ دینی ما عنصر اصلی و محوری شعار‌های انقلاب بوده است.

وی گفت: امروز در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان علیه ما یکی از محور‌های اصلی که در دستور کار مخالفان نظام اسلامی ایران قرار دارد مقابله جدی با موضوع حجاب و عفاف است تا جایی که وزیر امور خارجه کشور آمریکا از عناصر خود فروخته ایرانی که مسئله حجاب و عفاف را زیر سوال برده اند تقدیر می‌کند.

جهانگیری ابراز داشت: برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی با موضوع حجاب از سوی دستگاه‌های متولی می‌تواند یک گام بلند به سمت حفظ ارزش‌های جامعه در بحث مهم حجاب و بحث مهمتر آن یعنی عفاف باشد.

این مسئول به موضوع انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: امروز در یک پیچ تاریخی دیگر در رابطه با آینده جامعه قرار داریم و انتخابات ریاست جمهوری، تعیین سرنوشت امورات اجرایی کشور به مدت چهار سال است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز مشارکت گسترده مردم پای صندوق‌های رای و دقت در انتخاب فرد اصلح با معیار‌هایی که رهبر معظم انقلاب بار‌ها با عبارت‌های مختلف ارائه کرده اند یک وظیفه ملی، انقلابی و دینی است.

جهانگیری حضور پرشکوه مردم پای صندوق‌های رای را نشان دهنده قوت، اقتدار و انسجام داخلی و ملی دانست و آن را باعث خنثی شدن توطئه‌های بدخواهان و معاندان جمهوری اسلامی عنوان کرد.

وی عنوان کرد: در راس این معیار‌ها که حضرت آقا در روز عید غدیر خم فرمودند باید فردی اصلح انتخاب شود و اصلح یعنی کسی که به مبانی نظام جمهوری اسلامی معتقد و به طور جدی باورمند باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار