فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

حضور یک رئیس جمهور پای کار تأثیر زیادی در ارتقای توان رزم نیرو‌های مسلح دارد

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: همه ما بر اساس تکلیف شرعی، دینی، ملی و مذهبی وظیفه داریم که مطابق تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضوری پرشور در این انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنیم.
کد خبر: ۶۷۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰ - 03July 2024

امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با بیان اینکه باید در این شرایط حساس حضوری همگانی در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشیم، اظهار داشت: ملت متدین ایران اسلامی حضوری فعال و مشارکت ۱۰۰ درصدی داشته باشند.

امیر سرتیپ صباحی فرد

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با تأکید بر حضور فعال و پرشور کارکنان و خانواده‌های نیرو‌های مسلح در انتخابات نیز گفت: همه ما بر اساس تکلیف شرعی، دینی، ملی و مذهبی وظیفه داریم که مطابق تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) با حضوری پرشور در این انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) فرمودند که روز انتخابات، روز نشاط و شادی است؛ ان‌شاءالله این نشاط و شادی را بیشتر کنیم و حضور ۱۰۰ درصدی را برای اقتدار ایران اسلامی در روز جمعه و پای صندوق‌های رای داشته باشیم. 

وی در پایان درباره تأثیر انتخابات بر اقتدار نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: در دوران ریاست جمهوری شهید رئیسی عزیز اقدامات زیربنایی و بسیار خوبی برای نیرو‌های مسلح انجام شد. ان‌شاءالله رئیس جمهور آینده هم به گونه‌ای عمل کند که موجب اقتدار نظام باشد. حضور یک رئیس جمهور پای کار می‌تواند در ارتقای توان رزم نیرو‌های مسلح تأثیر بسیار بالایی داشته باشد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها