فرماندار شهرستان بهار تاکید کرد؛

لزوم تعامل بین عوامل اجرایی انتخابات ریاست جمهوری

«فیض‌اللهی» گفت: تمام مجریان و عوامل انتخابات باید تعامل، هماهنگی و هم افزایی با عوامل هیأت نظارت و بازرسی داشته باشند تا انتخابات بدون نقص برگزار شود.
کد خبر: ۶۷۶۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۴ - 03July 2024

لزوم تعامل بین عوامل اجرایی انتخابات ریاست جمهوریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، نشست آموزشی و توجیهی نمایندگان فرماندار مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بهار برگزار شد.

«مجتبی فیض‌اللهی» فرماندار شهرستان بهار در این جلسه با اشاره به اهمیت و جایگاه نمایندگان فرماندار در شعبات اخذ رأی اظهار داشت: نمایندگان فرماندار در شعبات اخذ رأی و روز انتخابات تصمیم‌گیرنده اصلی در امور اجرائی انتخابات و مدیر شعبه هستند، لذا باید به نکات آموزشی توجه ویژه داشته و همچنین نسبت به مطالعه و رعایت دقیق قوانین و مقررات اقدام کنند تا همچون سنوات گذشته انتخاباتی سالم و پرشور داشته باشیم.

 وی افزود: تمام مجریان و عوامل انتخابات باید تعامل، هماهنگی و هم افزایی با عوامل هیأت نظارت و بازرسی داشته باشند تا انتخابات بدون نقص برگزار شود.

فرماندار شهرستان بهار متذکر شد: این دوره آموزشی با هدف ارتقای سطح دانش و آگاهی عوامل اجرایی با محوریت برگزاری انتخاباتی سالم و قانون‌مند با رعایت اصل بی‌طرفی و امانت داری و فراهم کرنمودن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار