تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س):

انتخابات اگر در مسیر حفظ ارزش‌ها باشد موجب شادی اهل‌بیت (ع) می‌شود

آیت الله سعیدی گفت: اهل‌بیت (ع) در جایی که خدمتی به مردم شود شاد هستند و انتخابات هم اگر در مسیر حفظ ارزش‌های اسلامی باشد موجب شادی اهل‌بیت می‌شود.
کد خبر: ۶۷۶۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹ - 03July 2024

انتخابات اگر در مسیر حفظ ارزش‌ها باشد موجب شادی اهل‌بیت (ع) می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در دیدار اعضای هیأت امنای هیأت رزمندگان اسلام در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت، اظهار داشت: ماه محرم ماه حزن آل الله است و امام صادق (ع) فرمودند شادی و غم شیعیان ما با شادی و غم ما گره خورده است.

وی با بیان اینکه شادی و غم نمی‌تواند از زندگی انسان سلب شود، افزود: خداوند فرمود ما شما را بیهوده نیافریدیم؛ یعنی همه چیز انسان روی حساب است؛ ازاین‌رو شادی و غم ما هم باید از روی حساب باشد و اهل‌بیت (ع) به ما خط داده و فرمودند شیعیان ما با شادی ما شاد و با غم ما غمگین هستند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه اهل‌بیت (ع) در جایی که خدمتی به مردم شود و امر اهل‌بیت احیا شود شاد هستند، گفت: در انتخابات هم اگر انتخاب ما در مسیر احیای امر اهل‌بیت و حفظ ارزش‌های اسلامی باشد موجب شادی اهل‌بیت می‌شود.

وی گفت: این انقلاب ۴۵ سال روی پای خود ایستاده است؛ ولی برخی از روی ناآگاهی همه خدمات این ۴۵ سال را زیر سؤال می‌برند و می‌گویند ۴۵ سال به مردم دروغ گفته شده است.

آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه ماه محرم از ماه‌هایی است که امام رضا علیه‌السلام نسبت به آن به ما جهت و خط داده‌اند، گفت: امام هشتم می‌فرمایند مردم عصر جاهلی هم به ماه محرم احترام می‌گذاشتند و در این ماه جنگ و دعوا نمی‌کردند؛ ولی امت پیامبر که با تعالیم متعالی اسلام آشنا شده بودند در ماه محرم با اشرف مخلوقات و ذریه پیامبر خود جنگیدند و ایشان را به شهادت رساندند، ناموسشان را به اسارت بردند و به آنها جسارت کردند و اموالشان را به غارت بردند.

وی با بیان اینکه بعد از هزار و ۴۰۰ سال امت آمده است که پای نظام اسلامی ایستاده و در هشت سال دفاع مقدس جنگیده و از پای ننشسته است، افزود: هیأت رزمندگان از افرادی تشکیل شده که خاک جبهه را خورده و در جبهه‌ها ایثار کرده و برای حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی از جان و سلامت خود مایه گذاشته بودند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت رسالت هیأت رزمندگان اسلام را حفظ آثار انقلاب، ارزش‌های مورد تأکید شهدا و آرمان‌های امام دانست و افزود: نباید نسبت به انحراف آسوده‌خاطر باشید؛ بلکه باید همیشه مراقب باشید و هیچ‌گاه از رسالت‌های خود غافل نشوید تا شیطان شما را از مسیری که در آن قدم گذاشته‌اید منحرف نکند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار