شبکه آمریکایی: حزب‌الله ۲۰۰ هزار موشک در اختیار دارد

شبکه «ام‌اس‌ان بی‌سی» در گزارشی گفت که حزب‌الله در نبرد آینده هر نقطه‌ای در فلسطین اشغالی را هدف قرار خواهد داد و مقابله با موج موشک‌باران برای سامانه گنبد آهنین بسیار دشوار خواهد بود.
کد خبر: ۶۷۶۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲ - 04July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شبکه «ام‌اس‌ان بی‌سی» آمریکا در گزارشی در خصوص قدرت حزب‌الله لبنان در جنگ احتمالی با رژیم اسرائیل گفت که حزب‌الله اکنون ۲۰۰ هزار موشک در اختیار دارد که برخی از آن‌ها هر نقطه‌ای که حزب‌الله بخواهد را هدف قرار خواهند داد.

شبکه آمریکایی: حزب‌الله ۲۰۰ هزار موشک در اختیار دارد

این شبکه افزود: «حزب‌الله در سال ۲۰۰۶ یک شکست راهبردی را بر اسرائیل متحمل کرد، اما جنگ بعدی طوری خواهد بود که جنگ ۲۰۰۶ یک نبرد آرام به نظر برسد».

شبکه «ام‌اس‌ان بی‌سی» تأکید کرد: «حزب الله در سال ۲۰۲۴، بزرگتر، مسلح‌تر، با تجربه‌تر و از نظر سیاسی قوی‌تر از حزب الله در سال ۲۰۰۶ است».

در ادامه این گزارش آمده است: «این حزب به طور فزاینده‌ای به ارتش شبیه شده است، زیرا دارای ۲۰۰ هزار موشک با برد‌های مختلف است و برخی از این موشک‌ها می‌توانند به هر نقطه‌ای در اسرائیل برسند و زیرساخت‌های غیرنظامی را مانند فرودگاه‌ها، بنادر، شبکه‌های برق و نیروگاه‌های انرژی را هدف قرار دهند و پس از آن میلیون‌ها اسرائیلی در پناهگاه‌ها زندگی خواهند کرد در حالی که شهر‌های بزرگ این کشور از تل‌آویو تا حیفا در معرض رگبار موشک‌هایی هستند که خنثی کردن آن برای سامانه گنبد آهنین دشوار خواهد بود».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار