مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

جنگ ترکیبی و شناختی دشمن، عدم شرکت در انتخابات است

واحد با بیان اینکه انتخابات نوعی جنگ نرم علیه دشمن است، گفت: جنگ ترکیبی و شناختی دشمن، عدم شرکت در انتخابات است که موجب تضعیف نظام سیاسی اسلام می‌شود.
کد خبر: ۶۷۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴ - 04July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل امروز (پنج شنبه) در دیدار با «عوض میجندهی» جانباز و پیشکسوت دفاع مقدس در اردبیل با بیان اینکه انتخابات نوعی جنگ نرم بر علیه دشمن است اظهار داشت: جنگ ترکیبی و شناختی دشمن، عدم شرکت در انتخابات است که موجب تضعیف نظام سیاسی اسلام می شود.

وی افزود: براساس همین مبنا بود که امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی معتقد بودند، حفظ حکومت اسلامی از اهم واجبات به شمار می رود، واجبی که اهمیت آن از فرائض دینی نظیر نماز نیز بالاتر است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با تاکید بر مشارکت گسترده و حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، گفت: یکی از ابزارهای مهم به منظور دفاع از کیان اسلامی و حدود و ثغور جامعه‌ اسلامی شرکت گسترده در انتخابات است که نقشه دشمنان برای ضربه زدن به نظام دینی را نقش برآب می کند.

این مسئول ابراز داشت: دشمنان می خواهند با عدم حضور مردم در این رویداد سیاسی زمینه از هم گسیختگی جامعه اسلامی و تضعیف امنیت و اقتدار ملی را فراهم آورند اما باید بدانند که مردم ما همانند گذشته با حضور پرشور خود، امنیت و اقتدار حکومت اسلامی را افزایش داده و دشمنان را ناامید می کنند.

وی یادآور شد: در برهه کنونی اگر می‌خواهیم راه شهیدان را ادامه بدهیم باید در انتخابات پیشروی ریاست‌جمهوری حضوری گسترده داشته باشم تا در استقلال و عزت کشورمان نقش ایفا کرده و در مسیر شهدا قدم برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار