نماینده ولی فقیه در استان همدان:

حفظ کرامت انسانی در برخورد با مددجویان کمیته امداد مورد توجه باشد

آیت‌الله «شعبانی» با بیان اینکه حفظ کرامت انسانی در ارتباط با جامعه هدف یک ضرورت است، گفت: در برخورد با جامعه هدف کمیته امداد، باید براساس سیره اهل بیت (ع) رفتار کنیم.
کد خبر: ۶۷۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷ - 04July 2024

حفظ کرامت انسانی در برخورد با مددجویان کمیته امداد مورد توجه باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در دیدار با رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: خدمت به خلق، نعمتی است که خداوند به مجموعه کمیته امداد داده است. 

وی با بیان اینکه حفظ کرامت انسانی در ارتباط با جامعه هدف یک ضرورت است، افزود: در برخورد با جامعه هدف کمیته امداد، باید بر اساس سیره اهل بیت (ع) رفتار کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: بنای کمیته امداد، به خود کفایی رسیدن افراد تحت پوشش بوده و شنیدن خبر برگزاری جشن‌های خودکفایی بسیار خوشحال کننده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در سطح کلان به جایی برسیم که کمیته امداد مراجعه کننده‌ای نداشته باشد، دیدن افرادی که در گذشته تحت پوشش بودند و امروز خود به کارآفرین تبدیل شده‌اند، بسیار لذت بخش است.

شعبانی تصریح کرد: در عرصه ساخت مسکن مردم در تأمین آورده‌های مالی با مشکلاتی روبرو می‌شوند که بهتر است به سمت مولد سازی حرکت کنیم.

وی متذکر شد: اجرای طرح اجاره به شرط تملیک نیز از دیگر راه‌هایی است که می‌توان در این حوزه انجام داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار