استاندار گلستان رای خود را به صندوق انداخت

استاندار گلستان با حضور در مسجد حضرت امیر(ع) گرگان رای خود را به صندوق انداخت.
کد خبر: ۶۷۶۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱ - 05July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «علی محمد زنگانه» استاندار گلستان امروز جمعه ۱۵ تیربا حضور در شعبه اخذ رای مسجد حضرت امیر (ع) رای خود را به صندوق انداخت.

استاندار گلستان به همراه هیأت نظارت انتخابات پس از بازدید از شعبه، اظهار داشت: مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان گلستان امروز هم به پای صندوق‌های رأی می آیند تا باری دیگر اقتدار و شکوه نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش بگذارند.

استاندار گلستان رای خود را به صندوق انداخت

زنگانه تاکید کرد: شاهد انتخاباتی کاملا رقابتی هستیم و همین که هنوز برای هیچکس مشخص نیست که کدام نامزد پیروز انتخابات خواهد بود، نماد مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: با تدابیر اندیشیده شده و اقدامات صورت گرفته، انتخابات در فضایی کاملا امن در حال برگزاری است و امیدواریم شاهد مشارکت عالی از سوی هم استانی های عزیز باشیم تا رییس جمهور منتخب با بالاترین آرا انتخاب شود و پشتوانه محکمی برای پیگیری امور داشته باشد.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: سلامت انتخابات که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری است، از طریق نظارت های چندلایه تضمین شده است.

وی افزود: مردم با انتخاب فردی اصلح رئیس جمهور را انتخاب خواهند کرد که امیدواریم ادامه دهند راه شهید آیت الله رئیسی باشد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گلستان به صورت نیمه الکترونیک در حال برگزاری است.

در این دوره از انتخابات یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۷۳۵ نفر جز واجدین شرایط هستند که از این تعداد ۹ هزار و ۶۳۴ نفر رأی اولی هستند.

انتهای پیام / حامد بادله

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار