سرپرست ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران:

دولت جانبداری نمی‌کند/ با استقبال بهتری نسبت به هفته گذشته مواجه هستیم

مخبر گفت: به مردم عزیز اطمینان می‌دهیم دولت کاملا غیر جانبدارانه انتخابات را برگزار می‌کند و امنیت و سلامت انتخابات با هیچ خللی مواجه نمی‌شود.
کد خبر: ۶۷۶۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱ - 05July 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، «محمد مخبر» سرپرست ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: یاد رئیس‌جمهور شهید را گرامی می‌داریم و معتقدیم خلاء وجودی ایشان لحظه‌به‌لحظه خودش را نشان می‌دهد. اصل حضور بنده در وزارت کشور اول برای خسته نباشید به دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات است.

مخبر گفت: برای انتخابات ریاست‌جمهوری معمولاً از یک سال پیش تدارکات دیده می‌شود، زیرا کار سختی است که در این کشور پهناور انتخابات سالم و امن برگزار کنیم، همه دستگاه‌ها از جمله دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، وزارتخانه‌های مختلف و سازمان صداوسیما تلاش مجاهدانه داشته‌اند.

دولت جانبداری نمی‌کند / با استقبال بهتری نسبت به هفته گذشته مواجه هستیم

وی افزود: هم‌اکنون استقبال بهتری نسبت به هفته گذشته از صندوق‌های رأی شده است. مردم عزیزمان مانند همیشه مسئول شناسانه وظیفه خود را انجام می‌دهند، یکی از مؤلفه‌های عزت حکومت اسلامی «جمهوریت» است که ما هم‌اکنون در حال اعمال جمهوریت هستیم.

سرپرست ریاست‌جمهوری تصریح کرد: به مردم عزیز اطمینان می‌دهیم دولت کاملاً غیر جانبدارانه انتخابات را برگزار می‌کند و امنیت و سلامت انتخابات با هیچ خللی مواجه نمی‌شود.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار