نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

سرنوشت ملت ایران؛ در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری رقم می‌خورد

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: اگر مردم ما در دور اول انتخابات شرکت کرده‌اند، باید در دور دوم نیز شرکت کنند. نمی‌گوییم اگر فقط در مرحله اول حضور پیدا کردند، گویا بی‌نتیجه رأی داده‌اند اما این حقیقت است که حداقل نتیجه آن کمتر خواهد بود. اصل اینکه مردم در انتخابات شرکت کنند، برای این است که سرنوشت ملت تعیین شود و اصل تعیین سرنوشت هم در دور دوم اتفاق خواهد افتاد.
کد خبر: ۶۷۶۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹ - 05July 2024

سرنوشت ملت ایران؛ در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری رقم می‌خوردبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، آیت‌الله سید «احمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی؛ صبح امروز (جمعه) با حضور در شعبه ۹۶۴ اخذ رأی واقع در مسجد بنّا‌های مشهد، رأی خود را در صندوق چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری انداخت. 

علم‌الهدی طی سخنانی در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: از همه برادران و خواهران همشهری و هم‌استانی تشکر می‌کنم که مایه افتخار نظام جمهوی اسلامی ایران هستند و در این انتخابات شرکت می‌کنند. اگر کسی امروز در این مرحله مشارکت نکند درحالی که در مرحله قبل حضور پیدا کرده است، مثل این است که نماز صبح را به صورت یک رکعتی بخواند. 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تأکید کرد: اگر مردم ما در دور اول انتخابات شرکت کرده‌اند، باید در دور دوم نیز شرکت کنند. نمی‌گوییم اگر فقط در مرحله اول حضور پیدا کردند، گویا بی‌نتیجه رأی داده‌اند اما این حقیقت است که حداقل نتیجه آن کمتر خواهد بود. اصل اینکه مردم در انتخابات شرکت کنند، برای این است که سرنوشت ملت تعیین شود و اصل تعیین سرنوشت هم در دور دوم اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار