وزیر کشور:

انتخابات در کمال امنیت و سلامت به پایان رسید

وحیدی گفت: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در کمال امنیت و سلامت با مشارکت بالغ بر ۳۰‌ میلیونی مردم ایران به اتمام رسید.
کد خبر: ۶۷۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶ - 06July 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز (شنبه) پس از پایان انتخابات ریاست جمهوری در بین خبرنگاران مستقر در وزارت کشور حاضر و به سوالات آن‌ها پاسخ داد.

وی گفت: به لطف خداوند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در کمال امنیت، سلامت، رقابت جدی نامزدهای محترم و مشارکت بالغ بر ۳۰‌ میلیونی مردم عزیز ایران قوی به اتمام رسید.

نشست رسانه‌ای وزیر کشور برگزار شد

وحیدی افزود: آقای مسعود پزشکیان به عنوان رئیس چهاردهمین دولت، انتخاب شد که جا دارد به او تبریک بگویم.

وی اضافه کرد: لازم است از آقای جلیلی، آقای قالیباف، آقای قاضی‌زاده هاشمی، اقای زاکانی و حجت‌الاسلام پورمحمدی تشکر می‌کنم.

وزیر کشور تصریح کرد: بیش از همه از مردم عزیز و شریف که پای صندوق رای حضور پیدا کردند و رهبر انقلاب اسلامی که چارچوبی را براساس چهار مولفه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت مشخص کردند و با رهنمود‌های خود راهگشا بودند، مراجع که گرمی بخش انتخابات بودند و همچنین از خانواده بزرگ شهدا به ویژه شهید رئیسی عزیز تشکر می‌کنم.

وحیدی از همه دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های دخیل در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شورای سه نفره و سرپرست ریاست جمهوری، شورای نگهبان، هیأت اجرایی مرکزی و نیرو‌های وزارت کشور قدردانی کرد.

وی همچنین از همه اصحاب رسانه که در انتقال اخبار انتخابات نقش بسزایی داشتند تشکر کرد و گفت: از همه دستگاه‌های امنیتی و نیرو‌های مسلح برای تامین امنیت انتخابات قدردانی می‌کنم.

وزیر کشور با بیان اینکه دولت آیت‌الله رئیسی، صادق‌الوعد بود و ما هم از او (شهید جمهور) یاد گرفتیم در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب کار کنیم، افزود: تحلیل‌های نادرستی انجام شد و تلاش‌هایی صورت گرفت که نشان بدهند انتخابات در ایران معنایی ندارد، اما مُهر باطلی بر این اقدامات زده شد.

وحیدی تاکید کرد: از همه کسانی که در ایجاد این فضای مثبت تلاش کردند تشکر می‌کنم. امیدوارم دین خودمان را به شهدا ادا کرده باشیم.

وی درباره برگزاری مراسم تحلیف و تنفیذ رئیس جمهور منتخب هم خاطرنشان کرد: بعد از تایید صحت مراحل انتخابات از سوی شورای نگهبان، مراحل بعدی انتخابات در وقت خودش انجام می‌شود.

به گزارش دفاع‌پرس، مسعود پزشکیان با ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار ۴۰۳ رای به عنوان منتخب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری محسوب می‌شود.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار